موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۷ تير

درحالیکه Samsung و Apple، پرچم‌داران خود را با سه دوربین (یک دوربین سلفی و دو دوربین در قاب پشتی) طراحی و عرضه می‌کنند و طبق گزارشات قرار است این تعداد در سال آینده به ۴ دوربین افزایش یابد؛ یکی از منابع خبری ادعا می‌کند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های LG، جانشین گوشی هوشمند V30، با پنج دوربین عرضه خواهد شد.
دو دوربین در قسمت قاب جلویی دستگاه قرار خواهد گرفت و ممکن است یکی یا هردوی آن‌ها مجهز به سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی هوشمند باشند. به‌ احتمال‌ زیاد، سیستم 3D شبیه به تکنولوژی Face ID در پرچم‌دار Apple خواهد بود. علاوه بر این گفته می‌شود، گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش ویژه با امکان قفل خودکار خواهد بود و به‌طورکلی طراحی گوشی در سبک LG G7 خواهد بود.
همان‌طور که این منبع در مورد دوربین سه‌گانه‌ی اصلی ادعا می‌کند؛ دوربین‌ها به ترتیب یک لنز با زاویه‌ی دید استاندارد، یک لنز "ultra-wide LG lens" و حسگر سوم نیز با ویژگی جدید خواهد بود. تاکنون فقط گوشی هوشمند Huawei P20 Pro سه ماژول قاب عقبی دریافت کرده است، اما دوربین سلفی آن تنها شامل یک حسگر است. بنابراین LG V40 قادر است به یک رکورددار تبدیل شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، این گوشی هوشمند قبل از پایان سال ۲۰۱۸ و با دارا بودن پردازنده‌ی Snapdragon 845 ارائه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه