تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۱ مرداد

یک پروژکتور با پرتاب نور کوتاه که می تواند زمین خانه ی شما را نیز روشن کند.
LG به معرفی دو پروژکتور قابل حمل و قابل استفاده با باتری پرداخته است که خوشبختانه می تواند بدون نیاز به   هیچ گونه کابل برقی ویدیویی و یا صدا تنظیم شود. این دو مدل در خط تولید Minibeam LG در ماه آینده و در IFA  2016 در برلین و برخی از فروشگاه ها در آمریکا کمی پس از برلین، آغاز به کار خواهند کرد.
اولین مدل آن PH450U ( و PH250UG به همراه تونر تلویزیون ساخته شده)، است که LG ادعا می کند از جمله روشن ترین پروژکتورهای قابل استفاده با باتری و با پرتاب کوتاه نور در 450 lumens می باشد. این پروژکتور تنها نیاز به 13 اینچ فاصله دارد تا با یک صفحه نمایش 80 اینچی قابل استفاده باشد، و در حقیقت می تواند به صورت یک طرفه تنظیم شود تا به انداختن یک تصویر بر روی یک سطح افقی بپردازد. در صورتی که شما می خواهید به انداختن تصاویر عجیب و غریب بر روی زمین خانه ی خود بپردازید، می توانید از آن استفاده کنید. با توجه به تخمین های زده شده توسط LG ، کاربران باید قادر باشند که تا حدود دو ساعت و نیم از زمان باتری داخلی صفحه استفاده کنند، بنابراین شما بدون وجود یک باتری پشتیبان هنوز نمی توانید در حد انتظار از آن استفاده کنید، اما می توانید همچنان چند اپیزود از برنامه ی مورد علاقه ی خود را قبل از رفتن به رختخواب و بدون اتصال آن به برق تماشا کنید. PH450G با قیمت 649.99 دلار در ماه سپتامبر موجود می باشد.
دومین نسخه ی خط تولید Minibeam ، PH150G در سایز بسیار کوچک و با وزن 1.1 پوندی و با قیمت مناسب 349.99 دلار به بازار خواهد آمد. در حالی که مدل ارزان قیمت تر نیاز به فضای بیشتری برای کار کردن دارد، این محصول می تواند با یک صفحه نمایش 100 اینچی کار کند و از همان عمر باتری دو ساعت و نیم همانند هم خانواده ی خود برخوردار است. (با 150 lumens ، میزان روشنایی آن نیز مناسب است). هر دو مدل از امکان پخش تصویر و یا انداختن تصویر بر روی صفحه ی تلویزیون از یک تلفن هوشمند یا تبلت به صورت وایرلس برخوردارند، به علاوه دارای توانایی ارسال صدا به هدفون های دارای بلوتوث، بلندگوهای قابل حمل و یا تنظیمات صوتی خانگی            می باشند.

برچسب هاMinibeam LG
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سامسونگ و الجی به دنبال استفاده از فناوری تشخیص عنبیه