تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

این دو شرکت در حال کار کردن با یکدیگر هستند تا به ماشین ها اجازه دهند به وسایل هوشمند خانه و سایر گدجتها متصل شوند.
LG و فولکس واگن را به آخرین تکنولوژی جفت سازی و شرکت های سازنده ی ماشین اضافه کنید. این دو شرکت امروز اعلام کردند که آنها با یکدیگر بر روی یک پلتفرم ماشین اتصالی برای چند سال آینده کار خواهند کرد. در حالی که به روزرسانی های سرگرم کننده ی معمول نیز وجود خواهند داشت، آن چه که بیش از همه جذاب و کنجکاو کننده به نظر می رسد این است که آن ها به دنبال ایجاد یکپارچگی با خدمات خانگی هوشمند هستند.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از فولکس واگن، این همکاری به شما اجازه خواهد داد تا به "کنترل و نظارت بر دستگاه های هوشمند در خانه های خود بپردازید مانند چراغ ها، سیستم های امنیتی و لوازم خانگی، در جاده و هنگام سفر". در صورتی که این تکنولوژی بسیار مفید است، قابلیت مصرف کنندگی آن همچنین در تلفن ها قابل دسترسی می باشد، بنابراین بسیار جالب است که ببینیم LG و فولکس واگن به پلتفرم خود به شکل قابل توجهی بهبود بخشیده اند.
این پلتفرم همچنین به ارائه ی یک "مرکز اطلاع رسانی حساس نسبت به محیط" میپردازد که می تواند به ارسال پیام به رانندگان به شکلی کاملا ایمن بپردازد. این چیزی است که ما آن را در حال حاضر در پلتفرهای ماشینی مانند Android Auto و Apple’s CarPlay مشاهده می کنیم. LG همچنین به ارائه ی باتری ها و سیستم های صوتی برای ماشن های فولکس واگن میپردازد، بر اساس گزارش های به دست آمده از رویترز، آن ها در حال ساختن سلول های باتری و موتورهای الکترونیکی برای ماشین های برقی Chevy’s Bolt می باشند.

برچسب هاLGVolkswagen
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فولکس واگن به جبران خسارت نمایندگی پس از رسوایی دیزل پرداخت