تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۸ مرداد

کمپانی Magic Leap با ارائه‌ی به‌روزرسانی رابط کاربری Lumin OS برای عینک‌های واقعیت افزوده به کاربران اطمینان داد تا آینده‌ای نزدیک، آن‌ها قادر به استفاده از ویژگی‌های جدید محصول خواهند بود. این ویژگی‌ها اغلب در عینک‌های Magic Leap One استفاده می‌شود.
بر اساس تصاویر، منو همانند قبل به‌ صورت مسطح خواهد بود. در منو یک میانبر به گالری و همچنین گزینه‌ای برای ورود به پنل برنامه‌های کاربری وجود خواهد داشت. به گفته‌ی توسعه‌دهندگان، فرد می‌تواند با نگاه به دورتادور خود از وجود عناصر واقعیت افزوده در محیط لذت ببرد. البته توسعه‌دهندگان از وجود درخت یادگیری سه‌ بعدی در این محصول خبر داده‌اند اما هنوز اطلاعاتی در مورد آن منتشر نشده است.
به گفته‌ی سازندگان؛ کاربران می‌توانند پروفایل آنلاین خود را ویرایش و حتی نماد خود را طراحی کنند. سازنده اطمینان می‌دهد که تمام افزودنی‌ها و عملکردها برای عینک واقعیت افزوده تا تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد. جالب است بدانید، Magic Leap برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ از عینک واقعیت افزوده‌ی خود رونمایی کرد، محصولی که توسعه‌دهندگان به مدت ۶ سال بر روی آن کار کرده بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه