سرگرمی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

Cube قابل حمل و یک تراشه ی Intel و گرافیک قرار داده شده در یک مجموعه است.
کامپیوترهای دستکتاپ به سختی به فروش گذاشته می شوند، اما با تشکر از لپ تاپ های رقیب که از چیپ های گرافیکی موبایل NVIDIA برخوردارند، که به اندازه ی کارت های گرافیکی یک دستگاه دستکتاپ قدرتمند هستند، فروش آن ها امکان پذیر شده است. شاید به همین دلیل است که Lenova به عرضه ی چندین مدل عجیب و غریب برای ویندوز 10 دسکتاپ در Gamescom پرداخته است که بر روی قابلیت حمل و قدرت بازی آن تاکید می کند. مدل اولی آن IdeaCenter Y710Cube است، یک مدل جمع و جور و مجهز که به نظر ما تا اندازه ای شبیه به یک ربات کشنده است.


هدف اصلی ارائه ی دسکتاپ های مدل بالا به گیمرها است که به آسانی در بین ایستگاه های بازی قابل حمل هستند، همانطور که Lenova نیز به این نکته اشاره کرده است. در مجموع از ویژگی هایی مانند Intel i7 CPU نسل ششم، گرافیک GeForce GTX 1080 ، حافظه ی DDR4 32GB و یک SSD 256GB ( و یا 2TB هارد دیسک) برخوردار است. شما همچنین می توانید آن را به صدای دالبی، وای فای ، یک کنترل Xbox One و دریافت کننده ی بدون سیم Xbox One مجهز کنید که می تواند تا 7 کنترل اضافی را نیز پشتیبانی کند. با داشتن چنین ویژگی هایی، به راحتی میتوانید HTC Vive و یا Oculus Rift خود را مدیریت کنید.
مدل دوم IdeaCenter AIO Y910 می باشد، که گیمرهایی را نشانه گرفته است که به دنبال قدرت هستند اما از فضای کافی برخوردار نیستند. تمام کامپیوتر دارای یک مانیتور 27 اینچی 2560 x 1440 ( با قابلیت پاسخ 144Hz و 5ms )است و قابلیت خالی کردن فضا را دارد که یک کیس کامپیوتر معمولا این کار را انجام می دهد. همچنین Lenova توانسته است تا همان ویژگی های Y710 Cube را در این دستگاه به کار ببرد. شما یک CPU Intel Core i7 نسل ششم، گرافیک GeForce GTX 1080 ، حافظه ی 32GB DDR4 ، یک HDD 2TB و یا یک SSD 256 GB و بلندگوهای دوقلوی 5 وات Harmon Kardon را دریافت خواهید کرد.
اگرچه آن ها در یک فضای نسبتا بسته به دام افتاده اند، شما همچنان می توانید به مبادله ی قطعات با تشکر از پنل قابل جدا شدن بپردازید. طبیعتا، این مدل همچنین با حداقل ویژگی های واقعیت مجازی که به وسیله ی HTC و Oculus تنظیم شده است نیز مطابقت دارد.
قیمتی با توجه به ترکیب قدرت، اندازه ی کوچک و قابلیت حمل آن وجود دارد. در حالی که مدل ابتدایی Y710 Cube از قیمت 899 یورو (1300 دلار در آمریکا) آغاز می شود، مدل آماده به کار با واقعیت مجازی که به اجرای NVIDIA GTX 1070 می پردازد از 1699 یورو (1900 دلار) آغاز می شود، در واقع مدلی بالاتر از آن چه که خود شما می توانید آن را بسازید. مدل یکجای Y910 از قیمت 1799 یورو ( و یا 1800 دلار در آمریکا) آغاز می شود، که از ویژگی هماهنگ با واقعیت مجازی و مجهز شده به GTX 1070  برخوردار است و دارای قیمت 2199 یورو (2500 دلار) می باشد. مدل اصلی Y710 Cube این ماه وارد بازار می شود، مدل هماهنگ با واقعیت مجازی Y710 و مدل AIO Y910 در ماه سپتامبر موجود خواهد بود، و مدل بالای آماده به کار با واقعیت  مجازی Y910 AIO تا اکتبر 2016 خود را به قفسه ها خواهد رساند.

برچسب هاLenova
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه گوشی هوشمند هوآووی برای بانوان