تکنولوژی
نرگس درمیانی۶:۴۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ خرداد

Lenovo Yoga 3 14 (قیمت پایه 799 دلار) ورژن قدرتمندتر Lenovo Yoga Pro (قیمت پایه 099/1 دلار) محبوب است. هر دوی این لپ تاپ ها خاصیت چرخش 360 درجه را دارند. یعنی قادرند از یک موقعیت کاملاً بسته به یک تبلت کاملاً باز بچرخند. 
این انعطاف پذیری منجر به ایجاد سری جدید از لپ تاپ های چند منظوره 2-in-1 شده است که هم می توان از آن ها به روش های قدیمی (با صفحه کلید) استفاده کرد و هم به صورت یک تبلت لمسی. بازار لپ تاپ های چند منظوره به سوی محصولاتی مانند($799)  Microsoft Surface Pro 3 و دیگر وسایل چشمگیری چون Asus Transformer Book Chi T300 ($845/50) رفته است.


Lenovo تعداد زیادی وسایل شگرف چندگانه کاربردی دارد. از جمله Lenovo Yoga II.S ($799) با سایز 6/11 اینچ و Lenovo ThinPad Yoga 12 ($845) که در رده ی لپ ناپ های تجاری است.
تقریباً در این شلوغی بازار، Yoga 3 14، در بین رقبا از زیبایی خاصی برخوردار است اما خیلی سنگین است و در این زمینه از رقابت جا مانده است.
طرح:
Lenovo Yoga 3 14 از یک پلاستیک براق در رنگ های سیاه، نقره ای و سفید ساخته شده که احساس می شود سطح آن ناهموار است. اگرچه جای انگشتان و گرد و خاک خیلی زیاد روی پوسته ی می نشیند اما خیلی شیک است و به نظر می رسد که برای لمس کردن بسیار مطلوب است. احتمالاً شما قصد انداختن آن را ندارید اما کاملاً واضح است که برای اینکه شما هر روز از آن استفاده کنید و حمل نموه، بسیار بادوام است.
وزن آن 52/3 پوند (5/1 کیلوگرم) است و احتمالاٌ شما قصد ندارید که در هر مکان و جلسه ای آن را به دنبال خود بکشید. دیگر لپ تاپ های رقیب در بازارسبک تراند مانند (Surface Pro 3 (2/044pounds، Yoga Pro 3 (2/6 pounds) و Transformer Book Chi T300(3/14 pounds with keyboard).


یکی از حسن های Yoga 3 14 فرمت بزرگ آن است. سایز آن 13/18*9/03*0.72inch است. Yoga تقریباً 1 اینچ از Chi پهن تر است و 2 اینچ از Surface Pro 3. این ویژگی برای هر کاری چه انجام دادن کارها، چه تماشای فیلم و با ارائه روی پرده HD سودمند است.
لولا های فلزی که برای رفتن از حالت تبلت به لپ تاپ و برعکس تعبیه شده اند، کاملاً بادوام و صاف هستند و شما برای تغییر حالت نیاز به گریس کاری ندارید.
متاسفانه وزن 5/3 پوندی و عرض 18/13 اینچی باعث سنگینی و عریض بودن آن در حالت تبلت می شود. اما نگران نباشید، اگر شما یک بار با صفحه کلید با کلیک پد آن بازی کنید دیگر نیازی برای رفتن به حالت تبلت ندارید.

برچسب هاLenovo Yoga 3 14Laptop
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مذاکرات فروش بخش رایانه‌های شخصی Samsung به Lenovo