موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۷ خرداد

Lenovo قبل از رونمایی گوشی جدید Z5، یک کمپین تبلیغاتی کوچک را آغاز کرد. در این برنامه، معاون رئيس کمپانی Lenovo، تصويری از يك گوشی هوشمند را به نمایش گذاشت و افزود صفحه‌نمایش این محصول ۹۵ درصد از کل صفحه را به خود اختصاص داده است. با توجه به شایعات، به نظر می‌رسید که این گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش بدون فریم طراحی‌ شده باشد، اما در رونمایی عکس آن مشخص شد.
در حقیقت Lenovo Z5 یک تلفن هوشمند معمولی ارزان‌ قیمت با یک قاب نسبتاً بزرگ و با یک نوار باریک در بالای صفحه‌نمایش است. صفحه‌نمایش گوشی هوشمند دارای قطر ۶.۲ اینچ و نسبت تصویر ۱۹:۹ است. با توجه به قیمت، رزولوشن صفحه‌نمایش در بهترین حالت ممکن است Full HD Plus و یا به‌ صورت HD Plus باشد.
پنل پشتی ‌گوشی هوشمند از پوشش شیشه‌ای و یک دوربین دوگانه‌ی عمودی همانند iPhone X و همچنین یک اسکنر اثرانگشت تشکیل‌ شده است. دوربین اصلی دارای وضوح ۱۶ مگاپیکسلی است. Lenovo Z5 مجهز به یکی از پردازنده‌های Qualcomm است اما مدل دقیق آن نامعلوم نیست. ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی دائمی از مشخصات فنی این محصول است. فروش Lenovo Z5 در تاریخ ۱۲ ژوئن در چین را آغاز خواهد کرد، قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه