کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

Lenovo امروز تأیید کرد که تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج خواهد کرد. این شرکت بیان داشته است که این اخراج، کم‌تر از ۲ درصد از ۵۵هزار کارمند سراسر جهان را شامل خواهد شد و اکثریت تعدیل نیرو، از بخش موبایل خواهد بود. Lenovo مشخصا به مقدار شغل‌های تعدیل شده اشاره نکرده است.
این تعدیل نیرو، در راستای کاهشی است که سال گذشته نیز در این شرکت رخ داده بود؛ هنگامی که این شرکت ۳۲۰۰ نیروی خود را کاهش داده بود. Lenovo همچنین دلیل چنین تصمیمی را استراتژی این شرکت برای ادغام هرچه بهتر بخش موبایل Motorola و Lenovo و امکان رقابت بهتر با رقبا عنوان کرد. این شرکت بیان داشته، با وجود تصمیم کاهش نیرو، دفتر مرکزی بخش موبایل همچنان در شیکاگو باقی خواهد ماند. بنابراین شایعه‌ی انتقال این دفتر به کارولینای شمالی منتفی است.
خرید بخش موبایل Motorola با سختی‌هایی همراه بوده است. چرا که بازار این محصولات به شدت رقابتی است. اگرچه گوشی‌های تولیدی Moto از نوآوری لازم بهره‌مند بودند، اما به خوبی گذشته‌شان نتوانستند رقابتی باشند.
خروج نیروهای اجرایی بخش موبایل Motorola نیز پس از خرید آن توسط Lenovo، تصویر این شرکت را در اذهان عمومی خدشه‌دار کرده است.

برچسب هاMotoLenovo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسمارت فون ارزان قیمت Lenovo با نام A3900 وارد بازار شد