سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

شرکت Lenovo بیشتر برای لپ‌تاپ‌های ThinkPad و محصولات تبدیل‌پذیر Yoga شهرت دارد. البته در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز مورد توجه می‌باشد. اما این شرکت چینی همیشه از حوزه‌ی فعالیت خود مانند نوت‌بوک‌ها، گوشی‌ها و گجت‌های پوشیدنی‌ در خانه‌ی هوشمند پا را فراتر گذاشته و در تازه‌ترین اقدام خود از محصولی مشابه با Echo شرکت Amazon رونمایی کرده است.
بلندگوی هوشمند جدید که Smart Assistant نام دارد، بلندتر از ردیاب Alexa، در رنگ بندی متنوع‌تر از Echo و در مدل‌های Premium و پایه عرضه می‌شود و ارزانترین قیمت آن، ۱۳۰ دلار است. البته نسخه‌ی ویژه‌ی این محصول با سیستم صوتی Harman Kardon حدود ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی پایه است. این در حالی است که نسخه‌ی Echo Dot حتی از اسپیکر هوشمند Amazon نیز ارزان‌تر است.
یکی از دلایلی که ممکن است برخی کاربران Smart Assistant را به Echo ،Echo Dot و یا مجموعه‌ دستگاه‌های دیگر ترجیج دهند، به دلیل طراحی یا رنگ‌بندی، میزان بلندی صدای دستیار صوتی نسبت به رقبا و حافظه‌ی ذخیره‌سازی به نام Smart Storage در کنار دستیار صوتی  می‌باشد که می‌تواند گامی در جهت ایجاد خانه‌های هوشمند باشد. این محصول در رنگ‌های سفید، خاکستری، قهوه‌ای و  آبی سیر وارد بازار می‌شود و نسخه‌ی premium آن هم تنها با رنگ مشکی در دسترس خواهد بود.

برچسب هاLenovo Smart Assistant
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دیوایس جدید لنوو به همراه پروژکتور