نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

LinkedIn به ویژگی Endorsement خود تغییراتی اعمال کرده است و تلاش دارد آن را قابلیتی با ويژگی‌های جدی‌تر برای کارکنان کند. Endorsement از زمان معرفی، بیش از ۱۰ میلیارد بار استفاده شده است. حال LinkedIn می‌خواهد با استفاده از یادگیری ماشین، تجربیات هر فرد را به شکل کارآمدتری تشخیص دهد و موارد مرتبط‌تر را در حساب‌کاربری وی به نمایش بگذارد.
شیوه‌ی کاری Endorsement بسیار ساده است. افراد می‌توانند مهارت‌ها و ویژگی‌های همکاران‌شان را در حساب‌کاربری یکدیگر ثبت کنند. اما ایراداتی هم در این روش وجود داشته است. چرا که Endorsementهایی به کاربران جهت ثبت برای همکاران‌شان پیشنهاد می‌شد که عموما خلاف واقع و تنها بر اساس انتخاب تصادفی بوده است. به این معنی که حتی اگر شما شغل و تجربه‌ای در زمینه‌ی نگهداری حیوانات خانگی نداشته باشید، شخصی می‌تواند ویژگی نگهداری از حیوانات را به شما نسبت دهد.
Endorsement تأثیر بسیار خوبی بر روی دیده شدن جایگاه‌های شغلی مختلف دارد. به گفته‌ی Linkedin، هر کاربری با حداقل ۵ مهارت Endorse شده، حساب کاربری‌اش ۱۷ بار بیشتر مورد بازدید دیگران قرار می‌گیرد. گام بعدی آن است که این Endorsementها عمل‌گراتر و کاراتر گردند. در همین راستا Linkedin با استفاده از یادگیری ماشین می‌خواهد بفهمد که هر کاربر هنگام بازدید از حساب‌کاربری افراد، بیش‌تر به چه Endorsementهایی توجه می‌کند.

برچسب هاLinkedInEndorsement
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

دست آوردهای مایکروسافت نشان می دهد که آینده ی آن در Cloud خلاصه شده است