تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

شاید شما هم موافق باشید که هیچ چیز مانند یک خواب راحت در یک شب سرد بر روی یک تشک الکتریکی هوشمند جذاب نمیباشد.
سازندگان "Luna"  بر این  باورند که آینده نگریهای  ضعیف ارزش از دست دادن خواب راحت را ندارد، از این رو آن ها شروع به تولید یک رو تشکی کردند که دارای قابلیت  اتصال  به اینترنت میباشد  و  بر اساس سبک زندگی شما تنظیم میشود، این بدین معنی است که این رو تختی به طور اتوماتیک دما، کیفیت خواب شما و یا حتی روشن شدن و یا خاموش شدن قهوه ساز شما را کنترل میکند!
“ Luna " طوری طراحی شده که دقیقا بر روی تشک شما قرار میگیرد ، این رو تشکی عمدتا از جنس پلی استر بوده و از  وای فای، میکروفون، تعدادی سنسور برای اندازه گیری  دما ، ضربان قلب و تنفس  شما تشکیل شده است.
شما میتوانید تمام اطلاعات جمع آوری شده توسط امکانات این رو تشکی  را بر روی تلفن همراه هوشمند خود مشاهده کرده و دریابید که کیفیت خواب شما  در شب به چه صورت بوده است. بعد از گذشت یک برهه زمانی تمام این اطلاعات جمع آوری شده پروفایل رفتاری خواب شما را تشکیل میدهد وباعث میشود که  یک عامل مهم در فاکتورهای رفتاری روزانه خود را بشناسید.
زمانی که این سیستم با زمان و دمای خواب شما تنظیم شد ، این تکنولوژی به طور اتوماتیک تخت را برای ورود شما آماده خواهد کرد،گذشته از این " Luna" این قابلیت را دارد تا علاوه بر گوشی هوشمند با لوازم دیگر منزل شما تعامل لازم را برقرار کند.
زمانی که شما به خواب فرو روید" Luna " توانایی این را دار که دمای منزل شما را تنطیم ، چراغ های اتاق را خاموش و منزل شما را با استفاده از "  lock kitron " ایمن کند و یا همانطور که گفته شد دستگاه قهوه ساز شما را قبل از بیداریتان آماده کند.دیگر قابلیت های قابل ذکر این رو تشکی شامل توانایی تبدیل گوشی شما به یک ریموت کنترل برای کنترل وضعیت خواب و یا طراحی یک هشدار برای بیداری شما در زمان دلخواه میباشد.
قیمت این رو تشکی با توجه به سایز آن از 199تا 299 دلار متفاوت میباشد .

برچسب هاLuna smart mattress
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Sleep Numbers تحویل تشک های دنبال کننده ی خواب شما را آغاز کرده است