تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳۰ شهريور

مدیرعامل شرکت همچنین فکر می کند که مالکیت اتومبیل های خصوصی تا سال 2025 به شهرهای بزرگ ختم میشود.
زمانی که Lyft گفت آن ها در مورد آینده ی ماشین های خودکار خوشبین هستند، شوخی نمی کرده است. بنیانگذار آن جان زیمر به پست کردن یک اظهاریه پرداخته است که اهداف بسیار بلندپروازانه را برای ماشین های خودکار در نظر گرفته است. مهمتر از همه، او انتظار دارد که ماشین های خودکار بتوانند اکثریت سواری های Lyft را تا 5 سال آینده و تمام آن ها را تا 10 سال آینده مدیریت کنند. زیمر نگفته است که دقیقا شرکت او چگونه قرار است به سرعت به این نقطه ی عطف دست پیدا کند، اما او تغییری را  میبیند که در آن تکنولوژی ماشین های خودکار به تدریج از نظر ظرفیت افزایش پیدا می کنند. استقلال مسیرهای ثابت تا سال 2017 نشان داده خواهند شد، در حالی که این استقلال با سرعت پایین ( زیر 25MPH ) در جاده های قابل تغییر بلافاصله در سال 2018 آغاز می شوند. استقلال کامل می تواند تنها به عنوان قدم منطقی بعدی باشد.
مدیر اجرایی در همین جا کار خود را متوقف نمی کند. او همچنین پیش بینی می کند که مالکیت ماشین های شخصی در نهایت در شهرهای اصلی آمریکا تا سال 2025 اجرایی خواهند شد. آمریکایی ها جوان بسیار کمتری، از            گواهی نامه در مقایسه با نسل قبلی برخوردارند و دلیل اصلی آن این است که وجود خدمات ridesharing نیاز به داشتن ماشین های شخصی را کاهش داده است و افزوده شدن ماشین های خودکار به این ترکیب باعث شده است که بسیاری از شهرنشین ها هیچ گاه نیاز به وسایل نقلیه ی خود نداشته باشند که زیمر نیز به این نکته اشاره کرده است. او همچنین پیش بینی کرده است که شهرها در پاسخ به این تکنولوژی تغییر خواهند کرد، از جمله تغییر دادن فضای پارکینگ ها به فضاهای اجتماعی.
رسیدن به هدف سال 2021 ممکن است دشوار باشد. بسیاری از سازندگان اتومبیل انتظار دارند تا ارسال اولین ماشین های خودکار خود را در همان سال آغاز کنند، و به سرعت به سوی این خدمات در حال حرکت هستند، همچنین موضوع نه چندان کم اهمیت قانونگذاری نیز وجود دارد. برای اینکه Lyft بتواند به رویاهای خود دست پیدا کند، بسیاری از 36 ایالتی که او در آن ها فعالیت می کند باید به قانونی کردن این خودمختاری بپردازند.از طرف دیگر، کشور در حال حاضر، تنها در حال طی کردن قدم های آزمایشی به سمت قانونی شدن می باشد، اما هیچ ضمانتی وجود ندارد که چهارچوب قانونی مورد نیاز در جای خود قرار بگیرد. و با در نظر گرفتن اینکه این اتفاق رخ دهد، آیا ماشین های خودکار به اندازه ی کافی گسترش پیدا می کنند که ساکنان شهرها بتوانند با امنیت خاطر، ماشین های خود را 4 سال دیگر کنار بگذارند؟
در هر صورت، زیمر بسیار واقع بین است، دردودل های او آشکار کرده است که Lyft می خواهد به کجا برود و در چه زمانی می خواهد این کار را انجام دهد. بیشتر شبیه به Uber ، آن ها قانع شده اند که آینده ی ماشین های خودکار آمریکا درست در همین گوشه و کنار قرار دارد. این مسئله نه تنها به دیکته کردن شراکت و تحقیقات آن ها (مانند GM) می پردازد، بلکه به نشان دادن نگرش و طرز فکر آن ها در مورد رانندگان نیز منجر می شود. آن ها کاملا از نظر Lyft ناپدید نمی شوند، اما از اهمیت کمتری در مقایسه با حالا برخوردار خواهند شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه