موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

آزمایشگاه مونتاژ کننده ی دانشگاه بر اساس نام خود در حال زندگی کردن است.
ما یک صندلی کوچک در MIT دیده ایم که می تواند خود را سرهم کند، اما حالا آزمایشگاه مسئول این آزمایش دلپذیر است و تمرکز خود را بر روی پروژه های پیچیده تر قرار داده اند: تلفن هایی که به خودی خود سرهم میشوند. به ویژه آزمایشگاه مونتاژکننده ی MIT در حال بررسی این مسئله است که چگونه مجموعه ای از اجزای به درد بخور را در یک محیط چرخنده در کنار یکدیگر قرار دهند تا به یک تلفن کامل تبدیل شود، Fast Company به گزارش این مسئله پرداخته است.


Skylar Tibbits ، که در این آزمایشگاه همکاری می کند، گفته است که او در اصل به وسیله ی پروژه ی MIT’s DIY برای تلفن ها تحت تاثیر قرار گرفته است. این ایده شامل استفاده از قطعات 100 تا 200 دلاری به منظور ساختن یک نمونه ی بسیار ساده از یک تلفن به وسیله ی خود شما است. Tibbits این مفهوم را فراتر برده است تا متوجه شود که چگونه می توان به ساخت یک تلفن کاربردی بدون کمک انسان ها و یا ربات ها پرداخت. در این نقطه، تیم او توانسته است تا شش جزء را در میان دو تلفن جداگانه جای دهد.
طبیعتا مسائل بسیاری برای بررسی کردن در زمان انجام آزمایش سرهم بندی خودکار وجود دارند. آن چه که به وسیله ی تیم MIT مورد استفاده قرار گرفته است باید به اندازه ی کافی از سرعت برخوردار باشد تا بتواند این قطعات را در کنار یکدیگر دستکاری کند، اما نه آن قدر سریع که به شکستن آن ها منجر شود. این اجزا همچنین نیاز دارند تا در جای درستی به یکدیگر متصل شوند و با امنیت کامل در کنار یکدیگر باقی بمانند. در حال حاضر، MIT بر روی آهنرباها تکیه کرده است تا بتواند قطعات مناسب را در کنار یکدیگر قرار دهد.
تولید محصولات کامل شده، که به عنوان یک نمونه ی اولیه برای تلفن های دهه ی 90 به نظر می رسد، بدون شک بسیار دشوار است. اما این حقیقت که این قطعات واقعا می توانند در کنار یکدیگر قرار بگیرند و روشن شوند (هنوز صحبتی در مورد قابلیت های آن نشده است) بسیار تاثیرگذار است. Tibbits گفته است دستگاه هایی که این چنین سرهم می شوند، کار زیادی به منظور حفظ مشاغل تولیدکننده انجام نمی دهند، اما این یکی از روش هایی است که شرکتها به واسطه ی آن می توانند به خودکار شدن و پایین آمدن هزینه های تولید منجر شوند.

برچسب هاMITFast Company
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جوان فنلاندی برای هک کردن بیش از 50 هزار کامپیوتر محکوم شد