موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، 5 گوشی هوشمند برتر از برند Meizu در سال 2017، جمع بندی و شناسایی شده اند. یکی از این گوشی ها Meizu MX6 با صفحه نمایش 5.5 اینچی است. این گوشی هوشمند در سال 2016 ارائه شد و سیستم عامل در حال اجرا نیز برای این محصول، Android 6.0 انتخاب شد. علاوه بر آن این گوشی دارای دو اسلات سیم کارت و ظرفیت حافظه 32 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی است.
دوربین 12 مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX386 به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر دقیق و با کیفیت بالا را ثبت نماید. در رتبه ی دوم گوشی هوشمند Meizu Pro 6 Plus با صفحه نمایش AMOLED 5.7 اینچی و حافظه ی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی قرار دارد. این گوشی مجهز به اسکنر اثر انگشت بسیار ایمن می‌باشد.
Meizu Pro 6 با 64 گیگابایت حافظه، جایگاه سوم را به خود اختصاص می دهد. این گوشی هوشمند دارای دوربین های 21 و 16 مگاپیکسلی و تکنولوژی D Press3 می‌باشد. این گوشی دارای رابط کاربری Flyme 5 می باشد. کارشناسان جایگاه چهارم را به گوشی هوشمند Meizu M6 با حافظه‌ی 16 گیگابایت و ظرفیت باتری 4000 میلی آمپر ساعت و پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Snapdragon 625 اختصاص داده اند. Meizu M5 هم با 16 گیگابایت در مکان پنجم قرار دارد. البته باید گفت این محصول دارای ویژگی های ایده آل نمی باشد اما از نظر اقتصادی انتخاب مناسبی برای کاربران است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه