کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ فروردين

پس از اینکه این دو شرکت گفتند در مورد چگونگی به اشتراک‌گذاری اطلاعات مشتری بین همدیگر اختلاف داشتند، داستان جالبی درباره‌ی شکرآب شدن رابطه‌ی بین Shopify و Mailchimp در هفته‌ی گذشته منتشر شد. به نظر می‌رسد قبل از اینکه Mailchimp از Shopify جدا شود، خیلی بی‌سر و صدا LemonStand، یکی از رقبای کوچک‌تر پلتفرم تجارت الکترونیک را خریداری کرده بود تا قابلیت‌های ادغام شده‌ی بیشتر تجارت الکترونیک را به داخل پلتفرم خود تزریق کند.
پس از اعلام خبر جدایی Mailchimp و Shopify، شایعاتی بین افراد جهان در حوزه‌ی تجارت الکترونیک پیچید مبنی بر اینکه Mailchimp شرکت LemonStand مستقر در ونکوور را می‌خرد.
در مورد این شایعات، معاون LemonStand، آقای Ross Paul پیشنهاد صحبت با Mailchimp را داد (وی حالا این شرکت را به عنوان کارفرمای خود بر روی پروفایل لینکدین قرار داده است.) از طرفی Mailchimp معامله را تائید کرد و آن را به عنوان خرید کارشناسان و نیروی کار LemonStand توصیف کرد، تیمی که بر روی قابلیت تجارت الکترونیک سبک کار می‌کند.
Mailchimp - که به صورت خصوصی اداره می‌شود و در آتلانتا قرار دارد – گفت برای عرضه‌ی خدمات بیشتر به مشتریان خود، به خصوص تجارت الکترونیک این خرید را انجام داد. اما واضح است که خریدش را مرتبط با پایان یافتن ارتباط با Shopify نمی‌داند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه