موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

این عدد بزرگی محسوب نمی شود، اما نقطه ی عطف بزرگی برای گوگل محسوب می شود.
آخرین نسخه ی اندروید توانسته است به نقطه ی عطف بسیار بسیار بزرگی دست پیدا کند. آمار به دست آمده از دولوپرهای گوگل در ماه جون آشکار کرده است که Marshmallow در حال حاضر در بیش از 10 درصد از دستگاههای اندروید استفاده می شود، که توانسته است گام بزرگی از تنها 2،3 درصد در ماه مارچ،رو به جلو بردارد. جالب است که تنها بخشی از امتیاز این موج بزرگ به افرادی تعلق می گیرد که از طریق Lollipop به انجام به روزرسانی می پردازند. در حالی که اتخاذ نسخه ی نه چندان فعلی آن با نزول روبرو شد ( 35،4 درصد)، اما بزرگترین نزول و قرار گرفتن در سرازیری در استفاده از Jelly Bean و KitKat اتفاق افتاد. در اصل، بسیاری از افرادی که به استفاده از Marshmallow تمایل دارند، ممکن است به جایگزینی دستگاه هایی پرداخته باشند که 3 سال یا بیشتر از عمر آنها گذشته است.
اگر متوجه شده باشید، زمانبندی اتفاقی نمی باشد. در طول سه ماهی که به مرور گذشته پرداخته ایم، سازندگان بسیاری از تلفن های هوشمند، Marshmallow را به کار گرفته اند. Galaxy S7 بهترین مثال در این زمینه محسوب می شود اما شما می توانید تلفن هایی مانند HTC10 ، LG G5 و جدیدترین مدل Xperia سونی را نیز در نظر بگیرید. اگر شما یک دستگاه با برند جدید را در بهار امسال خریداری کنید، به خصوص اگر محصولی باشد که به صورت منطقی از قیمت بالاتری برخوردار باشد، در این صورت اجتناب کردن از Marshmallow دشوار می باشد.
برای ما، آن چه که هنوز ناشناخته مانده این است که Marshmallow تا چه اندازه ای می تواند در زمانی که جانشینان آن در چند ماه آینده خود را نشان می دهند، به موفقیت دست پیدا کند.
که با اولین سالگرد تولیدMarshmallow نیز همزمان خواهد شد. برای Lollipop حدود یک سال و نیم طول کشید تا بتواند در اندروید به برتری دست پیدا کند. اگرچه Marshmallow لزوما نمی خواهد تا به تکرار تاریخ بپردازد، اما آمار یکسال گذشته ی آن می تواند ایده ی مناسبی در این زمینه در اختیار شما قرار دهد که آیا همانند اجداد خود به خوبی در طول این مدت عمل کرده است یا خیر.


برچسب هاjelly beanMarshmallow
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رونمایی ZTE از گوشی هوشمند نوبیا Z11