کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

Chipmaker Marvell Technology Group اعلام کرد مایل است Cavium را در معامله‌ی 6 میلیارد دلاری بخرد، چراکه این شرکت قصد دارد گسترش کسب‌وکار اتصال بی‌سیم خود را در صنعت نیمه‌هادی‌ها محکم‌تر کند. Marvell مستقر در برمودا در کار ساخت تراشه برای دستگاه‌های ذخیره‌سازی است، درحالی که Cavium مستقر در کالیفرنیا، تجهیزات شبکه تولید می‌کند.
Daniel Ives تحلیلگر GBH Insights می‌گوید: "با وجود مواجه‌ی چالش‌های Marvell در تجارت تراشه‌اش، این تصاحب یک حرکت استراتژیک هوشمند است که شرکت را در موقعیت رقابتی قوی‌تری برای سال‌های پیش رو قرار می‌دهد." درحالی که سهام Marvell در معاملات پیش از بازار در روز دوشنبه 1 درصد رشد داشت، سهام Cavium با 7/7 درصد افزایش به 70/81 دلار رسید. در معامله‌ی خرید ذکر شده، Marvell برای هر سهم 40 دلار نقد و 1757/2 سهم از خود را در مقابل یک سهم از Cavium ارائه خواهد کرد. براساس محاسبات رویترز، پیشنهاد Marvell به میزان 15/84 دلار است – براساس تقاضای بازار در روز جمعه – که این نشان‌دهند‌ه‌ی افزایش 11 درصدی در قرارداد Cavium است.
Marvell که در تلاش است بر دامنه‌ی فعالیت خود از کسب‌و‌کارهای دستگاه‌های ذخیره‌سازی تنوع ببخشد، سال گذشته تحت فشار Starboard Value LP قرار داشت، زمانیکه این سرمایه‌گذار شرکت را کم ارزش خوانده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه