موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۴ مرداد

کارشناسان انتظار دارند که تلفن همراه پرچم‌دار Huawei با تکنولوژی پیشرفته در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2018 آلمان که قرار است ۳۱ آگوست برگزار شود، رونمایی گردد. از این‌رو بازدیدکنندگان با سری جدیدی از تلفن‌های هوشمند کمپانی آشنا خواهند شد.
پُرتال چینی CNMO، تصاویری از ویژگی‌ها و معماری پردازنده‌ی Kirin 980 پرچم‌دار آینده‌ی تلفن‌های همراه HiSilicon تولید شده توسط Huawei را به نمایش گذاشت. کارشناسان معتقدند که گوشی هوشمند Mate 20 به کمک پردازنده‌ی منحصر به‌ فرد ۷ نانومتری کار خواهد کرد.
رکورد تراشه عملکرد ۳۵۶۹۱۸ امتیاز را نشان داد که حتی از پردازنده‌ی محبوب Qualcomm Snapdragon 845 نیز پیشی گرفته بود. Kirin 980 بر پایه‌ی معماری ۶۴ بیتی ARM و با استفاده از تکنولوژی BigLittle، پشتیبانی از OP LPDDR4X در حالت ۲ کاناله و مصرف انرژی بهینه توسعه داده‌ شده است.
پردازشگر مجهز به یک زیرسیستم گرافیکی با کارایی بالا با هسته‌ی Mali-G72 MP24 خواهد بود که به نسل دوم میکرو رایانه یا همان کمک پردازنده‌ی NPU و همچنین پردازنده‌ی تصویر سه‌بعدی (ISP) ارتقا یافته است. این پردازنده مجهز به مودم LTE Cat.19 خواهد بود و می‌تواند سرعت دانلود داده را تا ۱.۶ گیگابیت بر ثانیه برساند. علاوه بر این ماژول‌های Wi-Fi و Bluetooth 5.0 در محصول به‌ کار رفته‌اند.
در ماه می گزارش شد که Apple، تولید پردازنده‌ی جدید ۷ نانومتری را آغاز کرده است اما رونمایی از آن در ماه سپتامبر صورت خواهد گرفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه