موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

رقیب پرسرو صدای دیگری وارد میدان می شود.


Matebook در تاریخ 11 جولای با قیمت 699 دلار در آمریکا عرضه می شود. این خبر در کنگره ی جهانی موبایل اعلام شد، این محصول یک لپ تاپ/ تبلت 12 اینچی ترکیبی است که از وزن 1.4 پوند و ضخامت 6.9 میلی متر برخوردار است. Huawei ادعا می کند که تبلت 12 اینچی آن، سبک ترین محصول در بازار محسوب می شود. با وجود اینکه این یک محصول ترکیبی است، Matebook همچنان به عنوان اولین لپ تاپ این شرکت محسوب  می شود. و همانطورکه معمولا برای دستگاه های قابل تبدیل رایج است این محصول، از یک مداد به عنوان تجهیزات جانبی و پشتیبانی از ویندوز Ink با سطح فشار 2048  برخوردار است.


صفحه نمایش Matebook 2160 در 1440 پیکسل است که بسیار دقیق است، اما باز هم به سطح آیپد پرو (2732 x 2048)وSurface Pro  (2736 x 1824 )  نمی رسد. همچنین این محصول از پردازشگر Core M3,M5 و M7 و حافظه ی 4GB و 8GB و گزینه هایی برای حافظه ی داخلی از 128GB تا 512GB SSDs برخوردار است.  همچنین دارای حسگر اثرانگشت سازگار با ویندوز که در اطراف دستگاه قرار گرفته شده اند، می باشد.


از آن جایی که Huawei دقیقا به دلیل داشتن دستگاه های گران قیمت شناخته شده نیست، اما طراحی بدنه ی آلومینیومی Matebook نشان می دهد که این شرکت از سایر محصولات رده بالا به خوبی یاد گرفته است. این محصول همچنین به همراه نسخه ی اصلی ویندوز 10 در آمریکا به شما تحویل داده می شود. که به معنای ارائه ی یک تجربه ی ویندوز تمیز و لذت بخش به شما بدون هیچ عیب و نقصی می باشد.


متاسفانه Huawei درس اشتباهی را از مایکروسافت آموخته است و آن دریافت 129 دلار اضافی برای کیبورد Matebook  می باشد. قلم این دستگاه 59 دلار برای شما هزینه دارد وMateDock  که شامل یک پورت USB 3.0 ، اینترنت، HDMI و VGA می باشد 89 دلار برای شما هزینه دارد.


شما می توانید از امروز از فروشگاه مایکروسافت، Matebook را سفارش دهید، که البته در تاریخ 11 جولای در تمام فروشگاه ها نیز موجود می باشد. Matebook اولیه ی 699 دلاری، دارای یک پردازشگر Core M3 ، حافظه ی 4GB و 128GB SSD می باشد. و شما می توانید این امکانات را تا تراشه Core M5 ، حافظه ی 8GB و 512GB SSD به قیمت 1199 دلار ارتقاء دهید.


برچسب هاMateBookHuawei
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چرا تلفن های سامسونگ شانس خوبی در بازار تلفن های همراه دارند