گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ بهمن

گوگل در حال راه‌اندازی رابط کاربری جدیدی برای جیمیل بر روی گوشی‌های موبایل است. بر اساس بیانیه‌ای که توسط این شرکت منتشر شده، این حرکت همگام با ماموریت بزرگ‌تر شرکت است تا برنامه‌های G Suite را در یک دسته محصولات قرار دهد.
این غول اینترنت برنامه‌های وبش را که با Material Design به‌روزرسانی شده، دوباره بازبینی می‌کند. سال گذشته، جیمیل بر روی وب بازبینی قابل توجهی را دریافت کرد که شامل ظاهری جدید و یک گروه از قابلیت‌های جدید بود. درحالیکه در ماه‌های بعد، گوگل خط مشی‌های Material Design به‌روزرسانی شده را آغاز کرد که برای کمک به طراحان و توسعه‌دهندگان در جهت کار با Material Design اصلی بود. اما در این بین طراحان با الهام از این طرح گوگل، می‌توانستند ایده‌های خود را در آن اعمال نمایند. گوگل به این موضوع با عنوان "Material Theming" اشاره می‌کند و این چیزی است که این شرکت در سراسر برنامه‌های کاربردی‌اش از آن استفاده می‌کند.
این شرکت پیش از این جیمیل را برای به‌روزرسانی Material موبایل آزمایش کرده بود، اما حالا آن را برای اپ‌های اندروید و iOS در هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌کند و تمامی پلتفرم‌های موبایل و تبلت را پوشش می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه