اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۳ اسفند

شرکت Google به‌تازگی اپلیکیشن ویدئو کنفرانسی با نام Meet را به کمک Google Hangout راه‌اندازی کرده که برای تشکیل جلسات ویدئویی باکیفیت تصویر HD طراحی شده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، تصاویر و جزئیاتی که از این اپلیکیشن در App Store درج شده است، Meet می‌تواند جایگزین مناسبی برای Hangout در امور تجاری باشد که تمرکزش بر روی پیغام‌رسانی به‌صورت متنی، صوتی و تصویری می‌باشد.
همچون Hangout، اپلیکیشن Meet نیز ارائه دهنده‌ی تماس‌های ویدئویی گروهی می‌باشد، اما نه به‌صورت یک چت تصویری صرف بلکه در یک سطح وسیع‌تر.
با استفاده از اپلیکیشن Hangout در حدود 10 نفر این امکان را دارند که از قابلیت چت گروهی بهره ببرند اما همین قابلیت در اپلیکیشن Meet به 30 نفر افزایش یافته است.
این اپلیکیشن همچنین شامل ویژگی‌های دیگری با هدف دسترسی آسان به تماس‌های ویدئویی به هنگام حرکت است. ویژگی‌هایی از قبیل توانایی برقراری کنفرانس‌های ویدئویی به هنگام سفر با شماره تلفن‌های ثابت، لینک‌هایی که این امکان را برای شما فراهم می‌سازند که تنها با یک کلیک وارد آن‌ها شوید و نیز یکپارچه‌سازی از طریق Gmail و Calendar برای کاربران سرویس G Suite.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه