موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۵ بهمن

مدت‌ها است موبایل‌ها به سمتی می‌روند که هیچ درگاه و کلید فیزیکی نداشته باشند. جک‌های هدفون هم از روی اکثریت دستگاه‌ها حذف شده‌اند، و دکمه‌های home و back آن‌ها هم در بیشتر موبایل‌های iOS و اندروید با UIهای نرم‌افزاری جایگزین شده‌اند. گوشی Meizu Zero اولین نمونه‌ای است که به این سمت حرکت کرده است. این گوشی جدید هیچ درگاه شارژ، دکمه‌ی فیزیکی، یا شیاری ندارد.
به گزارش Meizu، Zero "هیچ دکمه‌ای، شیار بلندگویی، شیار سیم‌کارت، و یا حتی درگاهی برای شارژر ندارد." بیشتر بخش خارجی آن ورقه‌ی یکپارچه‌ی موزاییکی است.
در تبلیغات از Zero با عنوان "اولین موبایل بدون شیار جهان نام برده شد،" بنابراین Meizu بایستی از راه حل‌های دیگری برای انجام کارهای معمول موبایل بهره برده باشد. نمایشگر ۵.۹۹ اینچی AMOLED آن که مخصوص گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۹ است، برآمدگی Galaxy S9 و گودی در بالا به جای سوراخ دارد. Zero دارای حسگر اثر انگشت زیر شیشه است، همچنین فناوری "mSound 2.0" آن به عنوان بلندگو عمل می‌کند.
شارژ آن به طور کامل به صورت بی‌سیم صورت می‌گیرد. Meizu وعده‌ی سرعت شارژ تا بیش از ۱۸ وات را از طریق فناوری "Super mCharge Wireless" داده است.
در Zero هیچ دکمه‌ی فیزیکی وجود ندارد، اما Meizu از سیستم بازخورد لمسی استفاده می‌کند و دکمه‌های مجازی را برای گوشی ارائه می‌دهد. فناوری eSIM آن نیز جایگزین شیار سیم کارت معمول شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه