کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۲ دي

مدیران دو کمپانی Meizu و  Qualcomm تفاهم نامه ای برای ثبت اختراع امضاع کرده اند که در آن به دادخواهی این دو شرکت علیه یکدیگر پایان داده است. در ماه آگوست نیز کمپانی آمریکایی قراردادی با شرکت Gionee در همین زمینه به ثبت رسانده بود.
تابستان سال 2016، کمپانی آمریکایی Qualcomm علیه Meizu، شکایت نامه ای را به دادگاه ارائه کرد. بر اساس این شکایت کمپانی Meizu، به استفاده از ثبت اختراع این کمپانی در زمینه شبکه های ارتباطی 3G و 4G متهم شد. در پاییز امسال نیز طرح دعوی به دادگاه های آلمان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه ارائه شد، اما گویا Qualcomm تصمیم گرفت خود به مشکل رسیدگی کند.
پس از آن، Qualcomm با شرکت Meizu  تفاهم نامه ای در خصوص شرایط ثبت اختراع  امضا کرده و اجازه تولید و فروش دستگاه های تلفن همراه در شبکه های WCDMA، CDMA2000 و 4G LTE را صادر کرد. در حال حاضر این شرکت آمریکایی از شرکای چینی خود درصدی از فروش گوشی های هوشمند را دریافت خواهد کرد.
شرکت Meizu در دسامبر 2016 برای نخستین بار از پردازنده Qualcomm در گوشی های هوشمند خود استفاده کرد. کمپانی Qualcomm در ابتدا چنین قراردادی را با شرکت Gionee و سپس در تابستان با شرکت Vivo منعقد کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه