نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۴ اسفند

مایکروسافت هرگز اعلام نکرده چه تعداد افراد از Teams، ابزار همکاری مبتنی بر چت این شرکت استفاده می‌کنند. این ابزار بخشی از Office 365 است و با Google Hangouts Chat ،Facebook workplace و Slack رقابت می‌کند. بنابراین غیر ممکن است بتوان مقایسه‌ای واقعی را انجام داد، اما می‌توان گفت این برنامه اخیرا رشد داشته است.
این شرکت به تازگی اعلام کرد Teams توسط ۲۰۰ هزار سازمان در ۱۸۱ بازار و ۳۹ زبان استفاده می‌شود. این درحالی است که کاربران آن در سپتامبر ۲۰۱۷، به میزان ۱۲۵ هزار سازمان بودند و زمانیکه یک سال پیش از حالت پیش‌نمایش خارج شد ۵۰ هزار سازمان از آن استفاده می‌کردند. Office 365 هم اکنون ۱۲۰ میلیون کاربر تجاری دارد، تعداد کاربر بسیار زیادی که بدون شک مایکروسافت می‌خواهد آن‌ها را به Teams برساند.
گوگل کمتر از دو هفته است که Hangouts Chat را برای کاربران G Suite راه‌اندازی کرده و هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تعداد سازمان‌های استفاده‌کننده از آن نداده است. فیسبوک از اکتبر ۲۰۱۷، به میزان ۳۰ هزار استفاده‌ی تجاری از Workplace داشته است. Slack هم اعلام کرد ۶ میلیون مشترک فعال روزانه دارد که ۲ میلیون نفر از آن‌ها مشتریان پولی هستند.
به نظر می‌رسد که Teams کاربران بیشتری نسبت به سرویس‌های گوگل و فیسبوک دارد، اما احتمالا هنوز به نزدیکی Slack نرسیده است. اگر کاربران آن هم به اندازه‌ی Slack می‌بود، مایکروسافت مطمئنا تعداد کاربران را به صورت فردی اعلام می‌کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه