نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

Microsoft به تازگی از جدیدترین ویژگی Office 365 با نام StaffHub پرده‌برداری کرد. این قابلیتِ Office 365 برای زمانی است که کاربران به صورت اشتراکی از یک رایانه مشترک مانند رایانه‌های رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و سایر صنایع استفاده می‌کنند. شایان ذکر است، این برنامه به صورت preview در پاییز گذشته معرفی شده بود، اما حالا با جمع‌آوری نظرات گوناگون، شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آن هستیم. از آن زمان به بعد، بیش از هزار کسب‌وکار بزرگ در کالیفرنیا برای استفاده از این سرویس ثبت نام کرده‌اند.
از جمله قابلیت‌های Staffhub می‌‌توان به دریافت برنامه روزانه کارکنان و قرار دادن آن‌ها به صورت آنلاین اشاره کرد. مدیران می‌توانند با استفاده از نسخه‌ی تحت وب این برنامه به جدول کاری کارمندان خود دسترسی داشته و کارکنان نیز می‌توانند از نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند برای دیدن جداول استفاده نمایند.
این سرویس شباهت‌های زیادی به برنامه‌ی Slack دارد. کارکنان می‌توانند به طور خصوصی یا به صورت گروهی با یکدیگر چت کنند. همچنین کاربران می‌توانند فایل‌های خود را از این طریق به اشتراک بگذارند. Staffhub هم اکنون در سه نسخه‌ی تحت وب، Android و iOS با پشتیبانی از زبان‌های مختلف در دسترس است.

برچسب هاStaffHubOffice 365
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کاربران آیفون مایکروسافت آفیس می توانند با انگشتان خود طراحی کنند