گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱ تير

کمپانی  Apple به تازگی از محصول جدید iPad Pro رونمایی کرده است. محصول جدید این کمپانی امکاناتی گسترده تر از یک تبلت معمولی را داراست. در رابطه با این موضوع کمپانی Microsoft اعلام کرد: رقیب ما، ایده ی تولید Surface را به سرقت برده و آن را قدم به قدم در محصول جدیدش اجرا کرده است.
رایان گاوین مدیر واحد تولید رایانه ی کمپانی Microsoft اعلام کرد که این کمپانی چندین سال است که بر روی پروژه ی 2 در یک یا همان لپ تاپ های هیبریدی کار می کند. به گفته ی وی رقبای این کمپانی در ابتدا به این پروژه واکنش نشان دادند و آن را طرحی شکست خورده خواندند اما پس از دیدن موفقیت های مدل Surface، آن را در محصول  iPad Pro پیاده سازی کردند.
وی در صحبت های خود به این موضوع اشاره کرد که Microsoft، برخلاف Apple هیچگاه به ایده های رقیب به منظور الهام گرفتن در توسعه ی محصولات خود نگاه نکرده است. به نظر می رسد اپل با این کار نشان داده که دیگر چیزی برای عرضه ندارد و شروع به سرقت ایده از کمپانی های مطرح کره است. البته تا کنون Apple در مورد اتهامات Microsoft  هیچ اظهار نظری نکرده است.
به نظر کارشناسان iPad Pro جدید یک محصول واقعا منحصر به فرد و قدرتمند است. این دستگاه دارای پردازنده ی 64 بیتی و 6 هسته ای می باشد و می توان گفت بسیار قوی تر از یک لپ تاپ است. برای استفاده از این محصول می توان از قلم و صفحه کلید نیز استفاده نمود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه