تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

Microsoft در حال معرفی برنامه‌های آزمایشی جدید  Windows 10 برای گوشی‌های همراه و استفاده‌کنندگان از رایانه‌های شخصی است. درحالی که این شرکت تأیید می‌کند تنها تعدادی محدودی از این گوشی‌ها می‌توانند  Windows 10 Creators Update را دریافت کنند.
در 14 آوریل، Microsoft تایید کرد تنها زیرمجموعه‌ای از یک تعداد محدود از گوشی های ویندوزی، از Windows 10 Creators Update  در زمان آغاز عرضه‌ی آن در 25 آوریل بهره خواهند برد.
Microsoft لیستی از گوشی‌هایی را که توسط این شرکت پشتیبانی می شود به شرح زیر اعلام کرده است:
Alcatel IDOL 4S
Alcatel OneTouch Fierce XL
HP Elite x3
Lenovo Softbank 503LV
MCJ Madosma Q601
Microsoft Lumia 550
Microsoft Lumia 640/640XL
Microsoft Lumia 650
Microsoft Lumia 950/950 XL
Trinity NuAns Neo
VAIO VPB051
گوشی‌هایی که در این لیست قرار ندارند، نمی‌توانند به طور رسمی Windows 10 Creators Update را دریافت کنند و همینطور هیچ نوع برنامه‌ی توسعه‌یافته‌ای در آینده.
این شرکت همچنین اعلام داشت کاربرانی که گوشی‌هایشان خارج از این لیست می‌باشند، می‌توانند از طریق Windows Insider و با علم بر خطرات عدم پشتیبانی، ابزارهای شان را تحت Windows 10 Creators Update به‌روزرسانی نمایند.
Microsoft به لیست کوتاهی از پشتیابنی تلفن‌های همراه با بازخورد Insider اشاره کرده و اعلام کرده است که گوشی‌های قدیمی‌تر امکان فراهم کردن بهترین تجربه‌ی ممکن برای کاربران خود را ندارد. بر اساس شنیده‌ها، تعدادی از آزمایش‌کنندگان بر روی تلفن‌های همراهی که در این لیست قرار نداشته‌اند، اقدام به نصب آزمایشی Creators Update نموده‌اند و نتیجه‌ی امر کارکرد بدون مشکل آن بوده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه