تکنولوژی
سپیده افتخاری۳:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

این مرورگر جدید با نام Edge از ActiveX و سایر تکنولوژی های قدیمی رها خواهد شد ، که این امر یک مزییت رقابتی برای این مرورگر تلقی می شود و حرکتی رو به جلو دارد.
Microsoft قصد دارد که این مرورگر با شروع تازه ای همراه باشد و بسیاری از تکنولوژی های مربوط به IE را در آن حذف کرده است. مرورگر Microsoft صدها ویژگی و توانایی را در طی سال ها انباشته کرده که به هنگام معرفی شایستگی خود را به نمایش می گذارد.


با آمدن Windows 10 که به احتمال زیاد در این تابستان معرفی می شود Microsoft  قصد استفاده از یک مرورگر جدید با نام Edge را دارد و IE را تنها برای support کردن یک سری website ها که از ویژگی های این مرورگر استفاده می کنند نگه می دارند. در ساخت مرورگر Edge، 220000 خط code برداشته خواهد شد و بیش از 300 رابط برنامه که برنامه نویسان در IE می توانند از آن استفاده کنند حذف خواهد شد. این در حالی است که Microsoft بیش از 4200 مورد را که باعث می شود تا Edge  یک رفتار استاندارد را دنبال کند بررسی و رسیدگی کرده است.
بر اساس یک آمارگیری، و تجزیه و تحلیل رفتاری، امروزه سهم استفاده از IE بر روی کامپیوترها و موبایل ها تنها 13 درصد است این امر در حالیست که در سه سال گذشته با 31 درصد استفاده در مقام اول بوده است.

برچسب هاActiveXMicrosoftEdgeIE
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10