نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

Microsoft امروز اعلام کرد ویژگی‌های جدیدی را به نسخه‌ی استاندارد ایمیل و تقویم Windows 10 مختص کاربران Gmail اضافه می‌کند. در طول چند هفته‌ی آینده اپلیکیشن‌های پیشرفته‌ای برای تمامی افرادی که در برنامه‌ی Insider ویندوز شرکت کردند، در دسترس خواهد بود و پس از آن همه‌ی کاربران Windows 10 از آن بهره‌مند خواهند شد.
پشتیبانی Windows 10 Mail و Calendar آن از Gmail امر جدیدی نیست، مورد جدید مربوط به ویژگی‌هایی است که در گذشته تنها متعلق به Outlook.com و مشترکین آفیس 365 بوده است.
به یک دلیل کاربران Gmail مجبور به استفاده از Focused Inbox هستند، چرا که راهی برای اولویت‌دهی به ایمیل‌های خاصی است که Microsoft از طریق خرید سرویس Acompli، به  سرویس Outlook خود و بعدها Windows 10 Mail اضافه کرده است.
اما این همه چیز نیست. ایمیل و تقویم Windows 10 به زودی ویژگی‌های دیگری را برای کاربران Gmail فراهم خواهد کرد، ازجمله‌ی آن می‌توان به مسیریابی راحت برای سفر، ایجاد پست‌های کاربردی‌تر، کمک به پیگیری راحت‌تر رویدادهای ورزشی مورد علاقه و جستجوی سریع‌تر و بهتر اشاره نمود.
Microsoft در تلاش است وقتی شما در حال استفاده از نرم‌افزارهایش در حساب کاربری‌تان هستید، حسی سازنده‌تر، کارآمدتر و شادتری را در کاربر تداعی کند. Google نیز با ارائه‌ی اپلیکیشن Inbox سعی در بازتعریف سرویس Gmail خود نموده است. اپلیکیشنی که به برخی ایمیل‌ها اولویت بالاتری اختصاص می‌دهد و برخی دیگر را در کارت‌هایی برای بررسی.
Yahoo در این بین علاوه بر اضافه کردن پشتیبانی از اپلیکیشن‌های Google و Gmail، خواستار بهبود عملکرد جستجو در Yahoo Mail نیز می‌باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه