سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد

در پرتال Linkedln اطلاعاتی در مورد پروژه ی جدید Microsoft منتشر شده است. این شرکت قصد دارد تا بازی جدیدی را با ویژگی Horizon Zero Dawn  برای کنسول بازی XBOX عرضه کند. همانطور که در بیانیه ی پرتال Linkeldn نوشته شده است، این غول اطلاعات Microsoft به دنبال جذب تیمی از طراحان و مشاوران برای توسعه ی این بازی است. البته حدود دو ماه از درخواست همکاری در این پروژه می گذرد اما گویا کاربران به تازگی متوجه ی این موضوع شده اند.
هم اکنون این بازی DLC جدید، The Frozen Wilds را که مربوط به حرکت گیمر به شمال و به سمت قبیله ی banuk دریافت کرده است. گیمر در این نسخه با موانع زیادی بر سر راه خود مواجه می شود و مدت زمان زیادی را صرف کاوش در منطقه خواهد کرد.
علاوه بر این شخصیت اصلی بازی سلاح های جدیدی را به دست آورده است و قادر به شرکت در آزمون هایی نظیر سنجش شجاعت و قدرتش می باشد. ایلوی شخصیت اصلی این بازی، به غاری مرموز و شگفت آور می رود و در آنجا خود را آماده ی نبردی با شکوه خواهد کرد. قیمت نسخه ی الحاقی این بازی 19.99 دلار است که کاربران PS Plus تخفیف 10 درصدی خواهند داشت. اطلاعات بیشتر در مورد انتشار این نسخه مشخص نیست، اما گفته می شود این DLC در سال جاری منتشر خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه