سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۶ آبان

شرکت Microsoft از رایانه‌ی رومیزی با صفحه‌نمایش لمسی ۲۸ اینچی PixelSense مجهز به ۱۹۲ پیکسل در هر اینچ، با نسبت تصویری ۳:۲ که باریک‌ترین صفحه‌نمایش حال حاضر است، رونمایی کرد. این محصول همچنین از پردازشگر Intel Core، فضای ذخیره‌سازی ترکیبی 2TB (HDD و SSD )،32GB RAM، کارت گرافیک NVIDIA، اسپیکرهای داخلی ۲.۱ و سیستم کنترل haptic feedback برخوردار است. پایه‌ی Surface Studio دارای درگاه‌های متنوعی همچون خروجی صدا، کارت‌ حافظه‌ی خارجی SD USB 3.0، Mini DisplayPort و Ethernet است.

رایانه‌ی رومیزی Surface Studio از رنگ‌های گسترش‌یافته با نام TrueColor بهره‌مند است که برای عکاسان، فیلم‌برداران و طراحان بسیار حائز اهمیت است. میکروفن تعبیه شده در Surface Studio قادر است صدای کاربران را از دورترین نقطه‌ی اتاق به صورت پژواک دریافت کند که این می‌تواند به معنای استفاده‌ی هرچه راحت‌تر از سرویس Cortana بر روی Windows 10 باشد.

قلم نوری این رایانه‌ی رومیزی یک گزینه‌ی شگفت‌انگیز برای طراحان گرافیگ است. همچنین این محصول دارای ابزار لغزاننده‌ی رنگی به صورت دایره یا استوانه‌ی کوچک است که قابلیت‌های متعددی را در نرم افزارهای مختلف به کاربران ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش Surface Studio قابلیت تغییر زاویه از حالت عمودی به حالت افقی دارد و این حس را به طراحان القاء می‌کند که انگار روی کاغذی که بر روی یک میز قرار دارد، در حال طراحی هستند.
درحال حاضر این محصول برای پیش فروش موجود است. Microsoft تعداد محدودی از Surface Studio را ۲۷ اکتبر با قیمت اولیه‌ی ۲.۹۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نقد surface pro 4 : انتخاب امن تر مایکروسافت یک پیشرفت و ارتقا ( به طور فریب آمیزی ) بزرگ است