نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

همانطور که می‌دانید، سابقا Microsoft شرکت ارائه‌ی سرویس پخش زنده‌ی Beam را به مالکیت خود درآورده بود. این پلتفرم، ارتباطی واقعی میان پخش‌کننده‌های آنلاین و هواداران ایجاد می‌کند و تجربه‌ی تعاملی جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد که باعث می شود گیمرها و بینندگان لذت بیشتری از بازی برده و احساسات بیشتری صرف کنند. این درحالی است که سرویس Twich فقط یک حالت منفعل برای بینندگان دارد.
شایان ذکر است،Beam نسبت به رقیب دیرینه‌ی خود Twitch، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و این به‌روزرسانی در سطح جهانی فقط برای سرویس‌های برجسته‌ی مجهز به video player پرسرعت، Xbox live sign_in  و یک Home page دوباره طراحی شده که باعث می‌شود جوامع مختلف سرویس بیشتری را به کاربران ارایه دهند، راه اندازی می‌شود. سابق بر این، این ویژگی‌ها برای کاربران نسخه‌ی بتای Beam pro در دسترس بوده است.
اداره کردن یک امپراطوری پخش زنده، کار بسیار دشواری است و بهبود کیفیت ویدیو، یکی از اهداف عمده‌ی Microsoft از رشد قابلیت های این پلتفرم می‌باشد. در حال حاضر HTML5 player جدید اجازه می‌دهد پخش ویدیو با حداکثر رزولوشن 10Mbps از 1440p در 60fps انجام شود. گفتنی است به‌روزرسانی فوق برای سرویس مذکور، توسط موسس Beam به نام Matt Salsamand در شبکه‌ی اجتماعی Twitter اعلام گردید.

برچسب هاMicrosoftBeam
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها