نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۶ آبان

شرکت Microsoft امروز اعلام کرد، سرویس‌های Azure Bot را روانه‌ی بازار کرده است تا امکان استفاده از رایانش ابری را برای سازندگان بات‌ها جهت گسترش نرم‌افزارهای اینترنت فراهم کند. پیش‌تر می‌دانیم که Microsoft Azure یک پلتفرم رایانش‌ابری Microsoft است که برای ایجاد، توسعه و مدیریت اپلیکیشن‌ها از مراکز داده‌ی تحت مدیریت این شرکت بهره می‌برد. پلتفرم مذکور این قابلیت را دارد که اپلیکیشن‌ها را توسط زبان‌، ابزار و چارچوب‌های مختلفی ایجاد کرده و به توسعه‌دهندگان امکان ادغام اپلیکیشن‌های عمومی خود را در محیط موجود می‌دهد.
Alexa Web نیز سرویسی وابسته به رایانش‌ابری‌ است، اما تا به امروز هیچ یک از سه ارائه‌دهنده‌ی تکنولوژی رایانش‌ابری، Microsoft Azure ،Amazon Web Services و Google Cloud Platform  نتوانسته‌اند راه حلی برای توسعه‌دهندگان بات‌ها در فضای ابری ارائه دهند.
همچنین Microsoft Bot Framework می‌تواند بات‌هایی ایجاد کند که در بیش از نیمی از پلتفرم‌ها همچون  Skype ،Microsoft Teams ،Facebook Messenger و Kik  عمل کند. Bot Framework امکان برقراری ارتباط میان بات‌ها و اکثر نرم‌افزارهای مطرح پیام‌رسان را به منظور فهم بهتر از زبان انسانی فراهم می‌کند. امکان پیمایش در میان مجموعه‌ای از بات‌ها به منظور یافتن قابلیت‌های مورد نظر نیز در این بسته‌ی نرم‌افزاری گنجانده شده است. لازم به ذکر است، بات‌هایی که از سرویس مذکور استفاده می‌کنند به طور خودکار به Microsoft Bot Directory اضافه خواهند شد.
سرویس‌ Azure Bot به مدت ۱ ماه برای بیش از یک میلیون درخواست سرور، رایگان است و templateهای آماده‌ای مانند یک بات را به منظور کمک به تکمیل کردن فرم‌ها و یا سرویس هوشمند درک زبان LUIS را ارائه می‌کند. LUIS راهی سریع و آسان را برای افزودن ویژگی درک زبانی به برنامه‌ها می‌باشد و اجازه می‌دهد که از مدل‌های پیش‌ساخته شده‌‌ای که با نیاز شما سازگار هستند، استفاده کنید و هنگامی که به یک نمونه مخصوص نیاز دارید، LUIS، پروسه‌ای کمکی برای راهنمایی شما به جهت ساخت سریع آن  ارائه می‌دهد.

برچسب هاMicrosoft Azure Bot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Microsoft دیتاسنتر Azure خود را در پاریس گسترش می‌دهد