کسب‌وکار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۴ آبان

Microsoft اعلام داشت که به دلیل خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا، قیمت سرویس‌های رایانش ابری خود را در این کشور ۲۰٪ افزایش خواهد داد. از ابتدای ۱ ژانویه ۲۰۱۷، Microsoft اکثر سرویس‌های رایانش ابری خود را ۲۲٪ و نرم‌افزارهای تجاری را ۱۳٪ افزایش خواهد داد.
به گفته‌ی Microsoft، این شرکت همواره قیمت سرویس‌ها و خدمات خود را بر اساس شرایط منطقه‌ای مورد ارزیابی قرار داده است. چنین ارزیابی‌هایی نیز منجر به افزایش قیمت‌ها شده است. این موضوع را می‌توان مشابه تغییراتی دانست که در آوریل سال جاری میلادی برای قیمت کرون و فرانک در کشورهای نروژ و سوئیس رخ داده است. شایان توجه است که همچنان کسب‌وکارهای منطقه‌ای در حوزه‌ی اروپا می‌توانند مبالغ سرویس‌های خود را در بر اساس پول منطقه‌ای خود پرداخت نمایند.
اما Microsoft متذکر شده است که افزایش نرخ‌ها شامل کاربران معمول و خانگی سرویس رایانش ابری و نرم‌افزاری نمی‌گردند. این می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که Microsoft می‌خواهد  همچنان مزیت رقابتی بودن سرویس‌های خود را در مقابل Google حفظ کند. قیمت سرویس‌های Google همچنان بر اساس پیش از خروج بریتانیا از اتحادیه‌ی اروپا است و باید منتظر اعلام جدید قیمت‌ها از سوی این شرکت نیز باشیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افزایش ۲۵ درصدی قیمت محصولات Apple در بریتانیا