نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

بنا بر گزارش‌های منتشر شده، Microsoft احتمالا قابلیت خرید کتاب‌های الکترونیکی در Windows Store را در به‌روزرسانی جدید Windows 10 اضافه می‌کند.
در این گزارش آمده است، به‌روزرسانی فوق به احتمال زیاد شامل رابط کاربری book store جدید خواهد بود که از خرید و مشاهده کتاب‌ها در مرورگر Microsoft Edge پشتیبانی خواهد کرد. این ویژگی برای کاربران Windows 10 در تلفن همراه و تمامی کاربران کامپیوتر و تبلت وجود خواهد داشت. گفتنی است، سال گذشته Microsoft از EPUB به عنوان یکی از ویژگی‌های Microsoft Edge در به‌روزرسانی آزمایشی Windows 10 Insider استفاده کرده بود.
از آنجایی که پشتیبانی ebook در Windows 10  بدون حضور "Wookie" انجام می‌گیرد، این امر موجب درآمدزایی بیشتر Microsoft علی‌الخصوص در بخش بازار آموزش می‌شود. Microsoft همواره به بررسی‌های خود جهت جذاب کردن فضای Windows برای کاربران Chromebooks ادامه می‌دهد. شاید یک textbook store در به روزرسانی جدید Windows 10  هم جالب باشد. زمانی که این شرکت پشتیبانی از ebookها را به Windows Store اضافه کند، مطمئنا شرکت پتانسیل بیشتری برای درآمدزایی از طریق Windows 10  خواهد داشت. در حال حاضر کاربران می‌توانند اپلیکیشن، بازی، موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی را از طریق Windows Store خریداری کنند.
Microsoft قصد دارد با متحد کردن تمامی این فروشگاه‌ها، از هزینه‌های آگهی تبلیغاتی، نام و پلتفرم  صدور مجوز توسط Azure و پیچیدگی‌های شرکت تا حد زیادی بکاهد. بدون شک مقامات Microsoft ارائه‌ی خدمات از طریق Universal Store را فرصتی برای فروش بیشتر محصولاتشان می‌دانند.

برچسب هاMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها