نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۹ فروردين

به گزارش پُرتال خبری ExtremeTech، سیستم آنتی‌ویروس Windows Defender در حال مسدودسازی نرم‌افزار µTorrent در سیستم‌عامل ویندوز است. این سیستم، نرم‌افزار را به‌عنوان یک ویروس شناسایی می‌کند. Microsoft در سال ۲۰۱۷ صفحه‌ای اختصاصی برای uTorrent طراحی کرد اما پس از مدتی، با نارضایتی کاربران در خصوص عملکرد بد و کند شدن سیستم کاربران در حین کار مواجه شد. با این‌ حال Windows Defender تا به امروز سعی در مسدودسازی برنامه نداشته است.
اما اکنون، آنتی‌ویروس به‌طور پیش‌فرض uTorrent را در تعلیق قرار داده و کار آن را متوقف کرده است. همچنین به‌ طور مشابه، آنتی‌ویروس ESET ،Sophos و TrendMicro این برنامه را به‌ عنوان مخرب شناسایی می‌کنند. در عین‌ حال، کاربران هنوز هم می‌توانند به‌ صورت دستی torrent را به لیست استثنا در برنامه‌ی آنتی‌ویروس اضافه کنند. نماینده‌ی شرکت BitTorrent اعلام کرد که چنین تغییری در Defender به دلیل وجود خطا در یکی از نسخه‌های ویندوز ایجاد شده است.
نماینده‌ی این شرکت توضیح داد که تنها یکی از نسخه‌های uTorrent به‌ عنوان ویروس شناخته‌ شده است که فقط توسط پنج درصد از کاربران نصب‌ شده است. درنتیجه، توسعه‌دهندگان این نسخه را از سایت حذف کرده‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه