اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

اگر شما از نسخه‌ی بتای Cortana برای گوشی‌های Android خود استفاده می‌کنید، در حال حاضر به یکی از به‌روزرسانی‌های جالب این شرکت در دوره‌های اخیر دست یافته‌اید.
به گزارش وب سایت MSPoweruse، شرکت Microsoft قصد دارد دستیار صوتی AI خود را برای استفاده‌ی مستقیم در Lock Screen سیستم‌عامل تلفن همراه Google به ارمغان آورده و از طریق Lock Screen این نوع گوشی‌‌ها، راه جدیدی را برای دسترسی به Cortana برای کاربران فراهم آورد. شایان ذکر است، این ویژگی جدید یک میانبر برای دسترسی مستقیم به اپلیکیشن Cortana است که می‌توان آن را جایگزین منوی دسترسی سریع Google کرد.
البته دستیار صوتی مذکور جایگزین Lock Screen فعلی دستگاه‌های Android نخواهد شد و کاربرانی که در گوشی‌های Android خود از این دستیار دیجیتالی استفاده می‌کنند، همان تجربه قبلی را خواهند داشت. شکی نیست که Microsoft با ارائه‌ی این ویژگی امید دارد  برخی کاربران اندرویدی Google Now را رها کرده و به Cortana روی ‌آورند.
Microsoft به نوبه‌ی خود، این ارتقاء بسیار بزرگ را در برنامه Cortana برای Android و iOS در ماه گذشته منتشر کرده بود و اکنون در حال تست این ویژگی است. اما با این حال کاربران می‌توانند نسخه‌ی بتای دستیار صوتی را در گوشی‌های Android خود تجربه کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت رسما از نسخه کورتانا برای اندروید رونمایی کرد