کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ آذر

Mike Harkey که بیش از پنج سال معاون توسعه‌ی تجارت Foursquare بود، برای پیوستن به Google به عنوان مدیر مشارکت‌های تولید جهانی، این شرکت را ترک کرد. صفحه‌ی LinkedIn وی نشان می‌دهد که او در ماه ژوئیه پس از خدمت طولانی در Foursquare حالا به Google پیوسته است که تغییر معناداری از برنامه‌ی Chek-in تا تجارت سازمانی بزرگ و تنظیم اطلاعات مکانی است.
Foursquare محصولاتی چون City Guide دارد که اطلاعات وسیعی از مراکز تفریحی، خدماتی و دیگر موارد را برای مکان‌های مختلف در شهرهای متفاوت فراهم می‌کند. در آغاز سال گذشته این شرکت شروع به سرمایه‌گذاری بر روی تجارت داده‌ای خود کرد و برای این کار بودجه‌ای 45 میلیون دلاری را اختصاص داد. در واقع، کسب‌وکار اطلاعات احتمالا بزرگ‌ترین دارایی شرکت است، چرا که قدرت خدمات مکان‌یابی آن بسیار وسیع است.
از آنجا که Foursquare به دنبال ایجاد همکاری‌های بیشتر است، خروج Herkey ممکن است تا حدودی سرعت این حرکت را آهسته کند و اینکه Herkey با استفاده از تجربه‌ی کاری‌اش با این پلتفرم به Google می‌پیوندد. اگرچه Foursquare برای رونق بخشیدن به تجارت اطلاعاتی‌اش، مجبور است این نوع از مشارکت‌ها را گسترش دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه