سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

Misfit یک سازنده‌ی کم قدرت پوشیدنی‌های جواهرگونه است که سال پیش توسط  Fossil Group خریداری شد و به تازگی از اولین ساعت هوشمند با صفحه‌نمایش لمسی جدیدش موسوم به Vapor پرده‌برداری کرد.
این ساعت هوشمند صفحه گرد، ضمن برخورداری از GPS داخلی، از حسگر چشمی ضربان قلب نیز برخوردار است و دارای یک نمایشگر AMOLED 1.4 اینچی و عمر باتری دو روزه می‌باشد. پردازنده این پوشیدنی هوشمند Snapdragon 2100  بوده و در مجموع از ۴ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد که بیشتر برای گوش دادن به موسیقی بدون نیاز به گوشی، کاربرد دارد.
در مقایسه با ساعت‌های صفحه گرد دیگر، Vapor شاید در نگاه اول چندان متفاوت به نظر نرسد، اما از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای تسمه‌ی قابل تعویض است. برخی قابلیت‌ها در این ساعت به یکدیگر تبدیل‌شده و یا در صفحه نمایش حذف می شوند. به عنوان مثال زمانی که شما بر روی صفحه‌ی اصلی تپ کنید، برای نمایش سطح فعالیت‌تان به صفحه GOAL تغییر حالت می‌دهد. یکی از جنبه‌های ساعت مچی مذکور سیستم‌عاملی است که آن را اجرا خواهد کرد. بر اساس نسخه‌ی نمایش مختصر demo، بهترین حدس ما این است که Vapor یک نسخه از Android Wear می‌باشد.
گفتنی است قیمت ساعت ۱۹۹ دلار بوده و اواخر ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد.

برچسب هاMisfit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی Huawei Fit