کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۴ خرداد

استارتاپ چینی اشتراک‌گذاری دوچرخه Mobike که با رشد سریعی همراه است اعلام کرد اولین بازارش را در خارج از آسیا راه‌اندازی می‌کند.
Mobike که در سال 2015 در شانگهای تاسیس شد، حالا در چندین شهر در سراسر چین شعبه دارد. این استارتاپ پس از اولین سال تاسیس در ماه مارس در سنگاپور نیز راه‌اندازی شد. این استارتاپ اعلام کرد در اواخر این ماه خدمات خود را در شهرهای منچستر و سالفورد انگلستان ارائه می‌دهد و تعداد شهرهای تحت خدمات آن در این سه بازار به 100 شهر می‌رساند. آغاز به کار Mobike در بریتانیا یک شروع مهم در گسترش اروپایی برای آن خواهد بود و این شرکت قصد دارد تا در ماه‌های آینده در مجموعه‌ای از شهرهای اروپایی کار خود را آغاز کند.
مدیر کل بریتانیایی Mobike، آقای Steve Pyer گفت: ما در حال حاضر در حال صحبت کردن با تعدادی از دیگر شهرهای اروپایی هستیم و مطمئنیم این آزمایش به عنوان اولین همکاری موفقیت آمیز خواهد بود و این به ما اجازه می‌دهد تا دوچرخه‌سواری را به عنوان یک انتخاب راحت و مقرون به صرفه در شهرهای اروپایی معرفی کنیم. دوچرخه‌های Mobike برای دوام بیشتر و جلوگیری از تعمیرات پرهزینه دارای ویژگی‌هایی بدین شرح می‌باشند. این دوچرخه‌ها بدون زنجیر هستند، تایرهای ورزشی بدون هوا و مقاوم در برابر سوراخ شدن دارند و توسط قاب آلومینیومی ضد زنگ پوشانده شده‌اند. برای باز کردن این دوچرخه‌ها هم کاربران از اسکن کد QR با تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه