گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۶ تير

از زمان راه‌اندازی Moovit در پنج سال پیش، این شرکت به آرامی یک ابزار نقشه‌برداری قدرتمند برای بخش حمل‌ونقل عمومی را که توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان استفاده می‌شود، توسعه داد. حالا Moovit برای برداشتن گام بزرگ بعدی خود با استفاده از اهرم جامعه‌ی نقشه‌بردارانی که به ساخت این سرویس کمک کردند، آماده است. برای انجام این کار، Moovit اطلاعات پر ارزشی از شهرهای سراسر جهان را به امید اینکه تحرکات شهری را تغییر دهد، آشکار کرده است.
Dubbed Smart Transit Suit، مجموعه‌ی جدیدی از ابزارها برای شهرها نیز گامی به سوی ساخت یک مدل کسب‌و‌کار قوی‌تر برای حفظ شرکتی است که سرمایه‌ی آن طی چهار دوره ۸۱/۵ میلیون دلار افزایش یافته است. حالا بعد از پنج سال توسعه، این شکرت حس اعتماد به نفس کاملی دارد.
Yovav Meydd، معاون بخش تولید و بازاریابی Moovit گفت: "داده‌های ما بسیار دقیق و صحیح هستند." او حتی مدعی شد: "ما هیچ رقیبی نداریم."
این شرکت در فوریه‌ی سال 2012 تاسیس شده است. اولین نسخه‌ی این برنامه‌ی حمل‌ونقل پایه‌ای در ژانویه‌ی 2013 منتشر شد. از آن زمان به بعد Moovit بیش از 60 میلیون کاربر را به خود جذب کرد و حالا اطلاعات حمل‌و‌نقل عمومی خود را در 1400 شهر و 77 کشور در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه