موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ فروردين

منبع خبری و سایت خبری Slashleaks خبر جدیدی را در مورد عرضه ی گوشی های هوشمند سری Moto، محصول کمپانی Lenovo تحت عنوان Moto Z2 Force, Moto E4 و Moto C منتشر کرده است.

پرچمدار Moto Z2 Force
در تصاویر رندر منتشر شده از این گوشی هوشمند می توان دریافت طراحی بدنه ی این گوشی با اولین سری از Moto Z برابری می کند. ماژول های Moto Mods در مدل جدید  Moto Z2 یکسان خواهد بود. اسکنر اثر انگشت در سمت راست و در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.
اما خبر اصلی این است که Moto Z2 Force دارای ماژول دوربین دوگانه می باشد. با این حال احتمال می رود نسخه ی ساده ی Moto Z2 دارای دوربین معمولی باشد. هنوز هیچگونه مشخصات و تاریخی در مورد گوشی هوشمند اعلام نشده است. اما شاید Moto Z2 در ماه ژوئن، دقیقا پس از یک سال همزمان با ارائه ی نسل اول Moto Z ارائه خواهد شد.

Moto C و C Plus
این سری جدید از تلفن های هوشمند Moto با هزینه ای مقرون به صرفه در طیف وسیعی توسط کمپانی تولید خواهد شد. در حال حاضر برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند مشخص شده که به شرح زیر می باشد:
صفحه نمایش: 5 اینچ با رزولوشن 480X854 / 720X1280 پیکسل
پردازنده: MediaTek اما مدل ناشناخته است.
حافظه: رم 1/2 گیگابایت و 8/16 گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD
دوربین: دوربین اصلی 5/8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی می باشد

Moto E4
نسل بعدی گوشی های مقرون به صرفه ی Moto محصول Moto E4 خواهد بود. این محصول مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 480x854 پیکسل، پردازنده ی MediaTek MT6737m و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری 2300 میلی آمپری است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه