پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

مدیر بخش توسعه‌ی جهانی محصولات Lenovo که به عنوان شرکت مادر Motorola فعالیت می‌کند،Shakil Barkat در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت فعلا قصد تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند نخواهد داشت. چرا که در حال حاضر بازار کشش لازم برای عرضه‌ی يک ساعت هوشمند جديد را ندارد. شایان ذکر است، آخرین مدل ساعت هوشمند شرکت Motorola، ساعت هوشمند اندرویدی نسل دوم Moto 360 بوده که در اکتبر ۲۰۱۵ رونمایی شد.
Barkat افزود، پوشيدني‌ها و ساعت‌های هوشمند کماکان پتانسيل بالايي دارند و چنانچه اين شرکت در آينده تقاضای بيشتری برای اين محصولات داشته باشد، به عرضه‌ی مجدد آن‌ها فکر خواهد کرد. در حقیقت، Barkat از سلامت سیستم‌عامل ساعت هوشمندAndroid Wear سخنی به میان نیاورده است. این در حالی است که Moto 360 به سادگی یکی از بهترین قطعات سخت‌افزاری را در هر دو نسل محصولات خود برای پذیرش سیستم‌عامل ساعت هوشمند دارا بوده است. با این وجود، حتی نسل دوم ساعت هوشمند Moto 360 نیز دارای سخت‌افزار قدیمی است و به‌روزرسانی سیستم‌عامل مخصوص ساعت‌های هوشمند Android Wear 2.0 را دریافت نخواهد کرد.
در هر صورت، سیستم‌عامل مذکور که پاییز امسال روانه‌ی بازار شده است، اوایل سال آینده در ماه سپتامبر نیز با به‌روزرسانی جدید عرضه خواهد شد.

برچسب هاSmartwatchMotorola
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با ساعت هوشمند سواچ آشنا شوید