کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

Mozilla، شرکت توسعه‌دهنده‌ی مرورگر Firefox روز جاری اعلام داشت که استارتاپ Pocket که اپلیکیشنی برای ذخیره‌سازی مقالات و خواندن‌شان در زمانی دیگر است، خریداری نموده است. هنوز جزئیات این توافق منتشر نشده است.
کدهای پروژه‌ی Pocket نیز همانند دیگر محصولات بنیاد Mozilla به صورت متن‌باز در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌ی مدیر تجاری این بنیاد، یکپارچه‌سازی سرویس Pocket با مرورگر Firefox منجر به قرارگیری بخشی جهت ارائه‌ و دسترسی به محتواهای با کیفیت در درون مرورگر Firefox خواهد شد. همچنین قرار است تیم اصلی و تکنولوژی آنان به این بنیاد ملحق شوند.
Pocket در سال ۲۰۰۷ ابتدا با نام Read It Later کار خود را آغاز نمود. این سرویس هم‌اکنون دارای ۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه می‌باشد. این سرویس در تلاش بوده است تا از طریق ارائه‌ی پیشنهاد مقالاتی بر اساس شبکه‌های اجتماعی و حتی قابلیت مرور آن‌ها، حوزه‌ی فعالیت خود را گسترش دهد.
خبر این توافق ۱ سال پس از آن مطرح شد که Pinterest شرکت رقیب این سرویس، Instapaper را خریداری نمود. در این میان Facebook نیز قابلیتی برای خواندن مقالات در زمان دیگری معرفی نموده است که ۲۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه