تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ شهريور

دانشمندان NASA معتقدند که تا 20 سال آینده امکان سفر انسان به مریخ فراهم خواهد شد اما برای این کار لازم است برخی از مشکلات فنی برطرف شود تا موانع از سر راه فضانوردان برداشته شود.
ناسا قصد دارد تا در سال 2030 انسان به مریخ اعزام نماید. این گزارش از مصاحبه ای که با Thomas Zurbuchen، دستیار برنامه ریزی و مسئول ماموریت های علمی ناسا صورت گرفته در روزنامه ی Blick منتشر شده است. وی افزود: ممکن است که در طول 20 سال آینده قادر به فرستادن بشر به مریخ باشیم. او افزود که تاریخ پرواز، بستگی به بودجه‌ی ناسا و از شرکای آن دارد. به گفته‌ی Zurbuchen همچنین برای این سفر لازم است تا برخی از مشکلات فنی این طرح به طور خاص، توسعه‌ی موشک‌هایی سریع تر مرتفع گردد.
او در ادامه افزود: سیستم های پشتیبانی از زندگی باید در ایستگاه فضایی فعلی کارآمدتر باشند. این ایستگاه ها باید از نظر ما در حد بالایی از اطمینان باشند زیرا نمی توان در صورت مشکل به سرعت نیرو های پشتیبان برای کمک و تعمیرات به آن جا اعزام کرد.
Zurbeken همچنین گفت: ناسا قصد دارد تا در سال 2020 فضانوردانی را برای اکتشافات بیشتر در پروژه‌ی Mars Exploration Rover به مریخ اعزام کند، هدف آن ها بررسی سیاره برای امکان سکونت است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه