موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

این ویژگی جدید به افزایش اهمیت لحظه های مورد توجه در طول روز منجر خواهد شد.
بهترین ویژگی در مورد داشتن یک دوربین نصب شده در خانه ی شما در کل 24 ساعت روز این است که شما میتوانید لحظه ی دقیقی که یک اتفاق هیجان ا نگیز در حال رخ دادن است را مشاهده کنید (و یا حتی یک اتفاق وحشتناک مانند وارد شدن دزد به خانه ی شما). بدترین بخش داشتن چنین دوربینی این است که شما باید به اسکن کردن در میان تمام تصاویر بپردازید تا لحظه ای که چیزی اتفاق افتاده است را مشاهده کنید. Nest به به روزرسانی اپلیکیشن خود پرداخته است تا بتواند پیدا کردن رویدادهای موردنظر را آسان تر کند. اما احتمالا برای شما هزینه بردار خواهد بود.
امروز Nest به اضافه کردن یک راستای دید ویژه به اپلیکیشن همراه متصل شده به خانه ی شما پرداخته است، این ویژگی به ایجاد timelapse از تصاویر در طول چند روز می پردازد و لحظات کلیدی را در طول آن زمان مورد توجه قرار می دهد، تا کاربران بتوانند به سرعت، به پیدا کردن چیزی که به دنبال آن هستند بپردازند. تنها مورد این است که به منظور این که این ویژگی بتواند در طول چندین روز کار کند، کاربران باید جزو مشترکین Nest Aware باشند.
این مسئله با عقل جور درمی آید زیرا به معنای کمک کردن به کاربران برای پیدا کردن نمونه های موردنظر در طول روزهای فیلمبرداری است. به منظور کمک کردن به شما برای پیدا کردن آن لحظه ی به خصوص، صاحبان دوربین های Nest ، دوربین های Nest خارج از خانه و DropCam می توانند با رفتن به سمت چپ و راست به بخش timeline دست پیدا کنند. کلیپ هایی که در آن اتفاقی رخ داده است در یک تصویر تکی به صورت فشرده قرار داده می شوند که به صورت خودکار، و در حالی که شما در حال حرکت کردن در timelapse هستید، گسترش داده می شوند.
ویژگی راستای دید همچنین می تواند بر روی مرکز فعالیت تمرکز کند. و در زمانی کمک کننده خواهد بود که شما تنها می خواهید بدانید چه زمانی یک شخص به باز کردن در یا پنجره پرداخته است و نه زمانی که شخصی وارد یک اتاق شده است.
برای افرادی که دارای اشتراک Nest Aware نیستند، Nest به ارائه ی یک نسخه ی ویندوز سه ساعته با ویژگی راستای دید پرداخته است. بنابراین، اگر شما در حالی خانه را ترک می کنید که می دانید یک اتفاق دیوانه وار (و یا خوشایند) در طول سه ساعت گذشته رخ داده است، می توانید به سرعت آن را پیدا کنید.

برچسب هاNestsecurity camera
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

احتمالاً این نخستین دوربین امنیتی Nest می باشد