گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳ شهريور

Netflix یکی از بزرگ‌ترین اپلیکیشن‌های کاربردی بر روی iOS App Store است، اما به نظر می‌رسد این غول استریم ویدئو در اندیشه‌ی چگونگی ایجاد یک حاشیه‌ی حتی بزرگ‌تر از طریق کاربران iPad و iPhone است.
TechCrunch هم این خبر را تائید کرد. به طور خاص، Netflix در حال آزمایش روش پرداخت iTunes است. تا ۳۰ سپتامبر، مشترکین جدید و قدیمی در بازارهای منتخب در اطراف اروپا، آمریکای لاتین، و آسیا قادر به پرداخت با استفاده از iTunes نیستند. به جای آن کاربران به نسخه‌ی وب تلفن همراه هدایت می‌شوند تا جزئیات پرداخت را به طور مستقیم در Netflix ثبت کنند. Spotify نیز کاربران را از استفاده از iTunes برای پرداخت هزینه‌ی اشتراک‌ها به مکانی دیگر انتقال می‌دهد.
آزمایش Netflix اولین بار توسط NDTV، هفته‌ی گذشته در هندوستان اعلام شد، علاوه بر این کاربران این تغییرات را در توئیتر به تصویر کشیدند. Manish Singh، روزنامه‌نگار هم گفته بود Netflix در حال اجرای آزمایشی دو ماهه است. یکی از عاملین پشتیبانی از مشتری هم با تائید این آزمایش گفت که فرایند آن از ماه ژوئن آغاز شده، ابتدا در ۱۰ کشور شروع می‌شود و پس از آن در ۳۳ کشور از ۲ آگوست تا ۳۰ سپتامبر اجرا می‌شود.
وی نوشت: در طی این مدت، کاربران در ۳۳ کشور هدف احتمالا یکی از موارد زیر را در هنگام راه‌اندازی اپلیکیشن Netflix بر روی iOS تجربه کنند: ۱. امکان ثبت نام در برنامه تنها با حالت Payment از طریق iTunes، و روش دوم امکان ورود به Netflix بدون قابلیت ثبت‌ نام.
برخی از کشورهای هدف برنامه عبارتند از: آرژانتین، استرالیا، بلژیک، هلند، تایلند، اسپانیا، و آفریقای جنوبی.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه