کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

شرکت جهانی رسانه‌ای و تولیدکننده‌ی مجموعه‌های تلویزیونی، Netflix در حال حاضر ۹۳/۸ میلیون مشترک دارد. رشد سریع‌ تعداد مشترکین این شرکت، برخلاف انتظارات تا ۷/۱ میلیون در سه ماهه‌‌ی پایانی ۲۰۱۶ بوده است. امروز در دهمین سالگرد راه‌اندازی این سرویس پخش زنده‌، Netflix به درآمد مطبوعات خود و همچنین محصول اصلی شرکت، DVDهای سفارشی پستی اشاره کرد.
به گزارش Netflix، در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ درآمد این شرکت به ۲/۴۸ میلیارد دلار و سود هر سهم  ۰/۱۵ دلار رسید. این در حالی است که تحلیلگران انتظار مبلغ کمتری را داشته و درآمد این شرکت را ۲/۴۷ میلیارد دلار نسبت به درآمد ۱/۶۷ میلیارد دلاری سال گذشته و سود هر سهم را ۰/۱۴ دلار از ۰/۱۰ دلار سال پیش، پیش‌بینی کرده بودند. در مجموع، این شرکت از سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۶ و زمان ارائه‌ی خدماتش به ۱۳۰ کشور ازجمله هند و روسیه با کاتالوگ‌های نمایش و فیلم‌ها، ۱۴/۵ میلیون مشترکِ جدید بین‌المللی اضافه کرده است.
گفتنی است، با وجود رشد قوی سه ماهه‌ی گذشته، Netflix ممکن است با مشکلاتی در سال ۲۰۱۷ مواجه شود چراکه این شرکت پول هنگفتی را برای پخش برنامه‌ها و فیلم‌های اصلی خود صرف می‌کند که رشدی مانند ایالات متحده را نشان نداده و رقبای جدیدی مانند Apple می‌توانند روند خدماتش را مختل نمایند. اما در حال حاضر سهام Netflix افزایش فوق انتظار تا حدود ۸ درصد را نشان می‌دهد.

برچسب هاNetflix
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه Netflix بدون اشغال Phone حافظه گوشی، محتوای بیشتری را ارسال و دریافت می‌کند