تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۴ شهريور

یکی از مشکلات مهم در دنیای این روزها، این است که در نقاطی از خانه که از مودم دورتر است، امواج وای فای نمی رسد و لذا اینترنت نداریم! (البته خود من در این مواقع از دیتای همراه اول استفاده می کنم). در این زمینه شرکت Netgear راهکار خود را دارد: سیستم وای فای Orbi که 400 دلار قیمت دارد و شامل یک مودم و یک سیستم ماهواره ای توسعه دهنده است که به گفته این شرکت 370 مترمربع را پوشش می دهد. نقطه قوت این محصول یک شبکه سه گانه است که یک کانال آن برای ارتباط مودم و ماهواره اختصاص داده شده است. در سایر محصولات ارتباط میان مودم با توسعه دهنده (که امواج وای فای را به نقاط کور می رساند) روی همان کانال اصلی است که باعث می شود سرعت اینترنت کاهش پیدا کند.


راه اندازی این محصول نیز ساده است و با یک مرورگر حتی روی گوشی انجام می شود. یک نشانگر رنگی نیز بالای تجهیز ماهواره قرار دارد که با تغییر مکان آن در خانه، نشان می دهد که آیا اتصال وای فای وجود دارد یا خیر. در نتیجه می توان بهترین مکان برای نصب آن را تعیین کرد. ضمناً مودم و توسعه دهنده ها هر دو از وای فای 802.11 ac پشتیبانی می کنند و چهار پورت گیگابیت اترنت و یک پورت USB 2 نیز دارند.
رقبای زیادی برای محصول نتگیِر وجود دارد: Eero، Luma و OneHub گوگل که دستگاه خوب و کاربر پسندی است. اما نتگیِر نیز نام آشنایی در این حوزه است و محصول جدید آن که ماه آینده عرضه می شود توانایی رقابت را دارد.

برچسب هاNetgear Orbi
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Need for Speed Reboot سال آینده با کلی هیجان و امکانات جدید منتشر می شود