سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۴ اسفند

زمانیکه در اوایل ماه گذشته، بازی Apex Legends شروع شگفت‌انگیزی داشت، این طور به نظر می‌رسید که تمامی جامعه‌ی بازی‌سازی به آن توجه دارند. شاید بتوان بخشی از افزایش توجهات به این بازی را پرداخت پول از طرف EA به استریمرهای برتر Twitch برای ترویج این بازی دانست. در حقیقت، یکی از آن‌ها، استریمر معروف بازی فورتنایت ،Tyler Blevins یا همان Ninja است. به گزارش رویترز، احتمالا وی برای انجام این کار، یک میلیون دلار گرفته است.
تبلیغات رسانه‌ای و استریم زنده‌ی Ninja به بازی Apex Legends کمک کرد علاقمندان زیادی را از بین ۱۳.۶ میلیون فالوئر Ninja در Twitch، همچنین بیش از ۴ میلیون فالوئر در توییتر و بیش از ۱۳.۲ میلیون طرفدار در اینستاگرم به خود جلب کند. منبع ناشناسی به رویترز گفت، تلاش‌های وی در مجموع ارزش هفت رقمی برای شرکت داشته‌اند.
پرداخت پول به استریم‌ها برای ترویج یک بازی روش جدیدی نیست. از زمان افزایش محتواهای متمرکز بر بازی بر روی یوتیوب بیش از یک دهه می‌گذرد، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای از تولیدکنندگان محتوا می‌خواستند محتوای مرتبط درباره‌ی یک بازی بسازند و از افراد تاثیرگذار درخواست می‌کردند که به توسعه‌ی بیشتر عناوین جدید کمک کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه